تلتیل گیمز میخواهد محیط کاری مناسبی برای کارمندانش ایجاد کند
فشار کاری بیش از حد یا به اصطلاح کرانچ، همواره جزو بدترین مشکلاتی است که از شرکتهای کوچک و مستقل گرفته تا بزرگترینهایشان با آن دست و پنجه نرم میکنند. حالا در مصاحبهای با IGN، ...
فشار کاری بیش از حد یا به اصطلاح کرانچ، همواره جزو بدترین مشکلاتی است که از شرکتهای کوچک و مستقل گرفته تا بزرگترینهایشان با آن دست و پنجه نرم میکنند. حالا در مصاحبهای با IGN، مدیرعامل استودیوی بازسازی شده تلتیل گیمز یعنی جیمی اوتیلی، گفته که میخواهند با این مسئله مقابله کنند.
اوتیلی میگوید آنها در تلتیل میخواهند گسترش استودیو را به روشی حساب شده و عملی انجام دهند تا بتوانند یک فضای کاری مطمئن و بدون کرانچ ایجاد کنند. فضای کاری سخت و نامناسب یکی از هزاران مشکل تلتیل قبل از بسته شدنش بود و حالا اعضای جدید آن میخواهند از آن عبرت بگیرند.
او همچنین از تاسیس دوباره تلتیل دفاع میکند:
البته که ناراحت میشویم وقتی مردم میگویند که ما فرصت طلب بودیم یا صرفا میخواهیم از نام بازیها برای پول در آوردن استفاده کنیم، بدون این که هیچ شانسی به ما بدهند. همه ما با این نیت این کار را کردهایم که میراث تلتیل در روایت داستانهایی که مردم میخواهند تجربه کنند را حفظ کنیم. با این حال، بسیاری از این واکنشها قابل پیش بینی بود و تنها کاری که میتوانیم بکنیم این است که سرمان را پایین بیاندازیم و روی تولید محتویات برازنده نام تلتیل تمرکز کنیم. فقط میتوانیم روراست باشیم؛ کنترل این که منتقدان ما را باور کنند یا خیر دست ما نیست. ما یک کمپانی هستیم، با مالکیت و مدیریت متفاوت و روشی متفاوت برای اداره یک استودیو در بازار امروز.
گفتنی است در حال حاضر هیچ خبری از تاریخ انتشار The Wolf Among Us 2 منتشر نشده است. اما این را میدانیم که بازی روی پی سی و به طور انحصاری از طریق فروشگاه اپیک عرضه خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.