ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

اوضاع برای بازی Dota Underlords نگران‌کننده است

تعداد مخاطبین نسخه Early Access بازی اتو‌بتلر استودیو والو یعنی Dota Underlords روز به روز کاهش می‌یابد و نسبت به هنگام انتشارش در ماه ژوئن با افول چشم‌گیری همراه بوده است. بر اساس اطلاعاتی که ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

تعداد مخاطبین نسخه Early Access بازی اتو‌بتلر استودیو والو یعنی Dota Underlords روز به روز کاهش می‌یابد و نسبت به هنگام انتشارش در ماه ژوئن با افول چشم‌گیری همراه بوده است.

بر اساس اطلاعاتی که یکی از کاربران ردیت از طریق جداول استیم جمع‌آوری کرده، تعداد بازیکنان همزمان این بازی در نخستین روزهای انتشارش به رقم ۲۰۰ هزار نفر می‌رسید، اما حالا به سختی می‌تواند به ارقام بیشتر از ۱۵ هزار نفر دست یابد.

میانگین ماهیانه تعداد بازیکنان Dota Underlords هم هر ماه با کاهش قابل توجهی همراه بوده و ماه اخیر به ۱۱ هزار نفر رسیده. رکورد بالاترین تعداد بازیکن همزمان ماه قبل ۲۰ هزار نفر بوده. این موارد در مجموع یعنی حدود ۸۰ درصد افول در جامعه بازیکنان Dota Underlords و همچنین ۹۰ درصد کاهش در نرخ همزمانی بازی کردن کاربران.

والو این بازی را به دنبال موفقیت Auto Chess (یک مد ساخته شده توسط بازیکنان درون بازی DOTA2) توسعه داده و برای پلتفرم‌های موبایل، پی‌سی و لینوکس منتشر خواهد کرد. خود Auto Chess به تنهایی موفقیتی بی‌نظیر را رقم زد و در سه ماه نخست ۷ میلیون مخاطب جذب کرد.

با در نظر داشتن این آمار و ارقام، والو نسبت به مد مورد بحث واکنش نشان داد و با تیم توسعه دهنده چینی Drodo که Auto Chess را طراحی کرده بود مذاکره کرد؛ اما توافقی حاصل نشد و آنها تصمیم گرفتند هر کدام مسیر جداگانه خود را پیش بروند. به همین ترتیب Dota Underlords متولد شد. تیم چینی هم بازی اسپین-آف موبایلی خودش با نام Auto Chess را راهی بازار کرد.

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: ویجیاتو – بزرگترین جایزه تاریخ بازی های ویدیویی به چه کسی رسید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی