ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

Cyberpunk 2077 حدود «۷۵ داستان خیابانی» دارد

در بازی‌های جهان باز (Open World) به تصویر کشیدن محیطی پویا و داینامیک باعث می‌شود مخاطب ارتباط بهتری با دنیای بازی برقرار کند و «داستان‌های خیابانی» یکی از ویژگی‌هایی است که Cyberpunk 2077 با آن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

در بازی‌های جهان باز (Open World) به تصویر کشیدن محیطی پویا و داینامیک باعث می‌شود مخاطب ارتباط بهتری با دنیای بازی برقرار کند و «داستان‌های خیابانی» یکی از ویژگی‌هایی است که Cyberpunk 2077 با آن سعی دارد به چنین چیزی برسد.

حالا داستان‌های خیابانی (Street Stories) چی هستند؟ جان مامایس (John Mamais)، ریاست شعبه کراکوف سی دی پراجکت رد در مصاحبه‌ای با OnMSFT از بعضی ماموریت‌های فرعی‌ سایبرپانک 2077 گفت که بازیکن با گشت و گذار در خیابان‌های بازی با آن‌ها مواجه می‌شود:

در Witcher 3 ما کار روی المان‌های جهان باز را خیلی دیر شروع کردیم، در آن زمان هم تنها دو یا سه نفر مشغول فعالیت روی این بخش بودند. حالا نزدیک به ۱۵ نفر دارند این ماموریت‌های جهان باز را برای سایبرپانک 2077 طراحی می‌کنند.

در بازی چندین لایه [ماموریت فرعی کوچک] وجود دارد، یک سری فروشندگان هستند که با آن‌ها می‌توانید مراوده کنید. بعد از آن داستان‌های خیابانی قرار دارند، فکر کنم بازی حدود ۷۵ داستان خیابانی خواهد داشت. لایه بعدی هم فعالیت‌های فرعی‌تر هستند.

داستان‌های خیابانی به ماموریت‌های فرعی کوچک شباهت دارند. داستان دارند اما خبری از سینماتیک‌های پیشرفته و تاثیر زیاد داستانی نیست. بیشتر یک راهی برای جستجوی جهان بازی و ارتقا کاراکتر به حساب می‌آیند.

ماموریت های سایبرپانکسی دی پراجکت رد چند ماه پیش و در جریان یک رویداد سالیانه گفته بود که بعضی از ماموریت فرعی‌های بازی خودشان مخاطب را به یک ماموریت فرعی متفاوت‌تر هدایت می‌کنند. در نتیجه این اتفاق بازیکن با داستان‌ها و اتفاقات جدیدی روبه‌رو می‌شود که بسته به انتخاب‌های او حتی روی داستان اصلی هم تاثیرگذار هستند.

با توجه به صحبت‌های سی دی پراجکت رد سایبرپانک 2077 از ویچر 3 کوتاه‌تر است اما ارزش تکرار بیشتری دارد و همین ماموریت‌های فرعی و تاثیراتی که تصمیم‌های بازیکن روی جهان بازی می‌گذارد، یکی از دلایلی خواهد بود که بازیکن‌ها برای بار چندم به سراغ سایبرپانک بروند.

مامایس در ادامه صحبت‌هایش به نسخه واقعیت مجازی و نینتندو سوییچ بازی اشاره کرد. او اعتقاد دارد که سایبرپانک 2077 برای کنسول نینتندو سنگین است و در رابطه با واقعیت مجازی هم گفت که اگرچه به سبک و سیاق بازی می‌خورد اما این تکنولوژی هنوز آن‌قدرها فراگیر نشده و لهستانی‌ها فعلا برنامه‌ای برای آن ندارند.

سایبرپانک 2077 ماه گذشته تاخیر خورد و حالا قرار است بازی ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۷ شهریور ۱۳۹۹) منتشر شود؛ پنج ماه تاخیر نسبت به تاریخ عرضه قبلی که ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Jakc
    Jakc | ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

    منتظرم منتظر بازی ام مسافر یه قایق لاشی ام

مطالب پیشنهادی