ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

خالق Gears of War به همکاری با سازندگان فعلی این مجموعه علاقه دارد

کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski)، خالق اصلی مجموعه بازی‌های Gears of War به‌تازگی اعلام کرده که پیشنهاد مشاوره برای نسخه‌های بعدی Gears of War را به استودیو کوالیشن (Coalition) داده است. همین امروز بود که مطلع ...

ابراهیم نجف‌پور
نوشته شده توسط ابراهیم نجف‌پور | ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۰:۵۸

کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski)، خالق اصلی مجموعه بازی‌های Gears of War به‌تازگی اعلام کرده که پیشنهاد مشاوره برای نسخه‌های بعدی Gears of War را به استودیو کوالیشن (Coalition) داده است.

همین امروز بود که مطلع شدیم راد فرگوسن (Rod Fergusson)، رئیس استودیو سازنده بازی‌های Gears of War یعنی کوالیشن (Coalition)، اعلام کرده که استودیو را برای پیوستن به کمپانی بزرگ بلیزارد (Blizzard) ترک کرد که باعث به وجود آمدن آینده‌ای نامشخص برای یکی از معروف‌ترین بازی‌های مایکروسافت شد. به‌هرحال، طراح اصلی مجموعه چرخ‌دنده‌های جنگ یعنی کلیف بلزینسکی، علاقه‌مند است که به سری چرخ‌دنده‌های جنگ و آن‌هم به‌عنوان مشاور بازگردد و جالب این است که بدانید، این کارگردان از «ایده‌های استفاده‌نشده» صحبت کرده است.

کلیف بلزینسکی پیشنهاد مشاوره برای نسخه‌های بعدی مجموعه چرخ‌دنده‌های جنگ را به استودیو کوالیشن (Coalition) داده است.

طبق توییت تازه منتشرشده کلیف بلزینسکی، ترک راد فرگوسن او را به مطرح کردن «ایده‌های استفاده‌نشده‌ای» که با لی پری (او قبلاً با کلیف بلزینسکی به روی سه‌گانه کارکرده بود.) قبلاً داشته است، سوق داده. کلیف بلزینسکی همچنین در توییت دیگری گفت که ایده‌های جذابی برای پایان داستان دو قسمت آخر Gears of War داشته و حتی سه صفحه از این ایده‌های فوق‌العاده‌اش را به سازندگان بازی داده بود، اما هرگز در نسخه نهایی بازی استفاده‌ نشده بودند.

همان‌طور که بالاتر اشاره‌کرده بودیم، قبل از اینکه حقوق سری Gears of War توسط اپیک گیمز (Epic Games) به مایکروسافت فروخته شود، کلیف بلزینسکی روی سه نسخه اول چرخ‌دنده‌های جنگ کارکرده بود. مدتی بعدازآن، این سازنده معروف استودیو The Boss Key را تأسیس کرد، اما به خاطر فروش بسیار پایین و نقدهای منفی اولین بازی استودیو یعنی LawBreakers، به‌نوعی از صنعت بازی‌سازی خداحافظی و همچنین استودیو The Boss Key را تعطیل کرد.

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: چطوری از بازی پول در بیاریم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی