ورود به ویجیاتو

بازیابی رمز عبور

ورود با شبکه‌های اجتماعی

کاربر جدید هستی؟ ثبت نام کن

ثبت‌نام در ویجیاتو

ثبت نام با شبکه‌های اجتماعی

قبلا تو ویجیاتو ثبت نام کردی؟ وارد شو.

بازیابی رمز عبور

میتونی وارد ویجیاتو بشی یا ثبت نام کنی

ویدیوی جدید The Last of Us Part 2 سیستم شخصی‌ سازی اسلحه‌ها را نشان می‌دهد

انیمیشن‌های دستان الی باورنکردنی هستند!

۲

پیش از این متوجه شدیم که The Last of Us Part 2 در مراحل انتهایی ساخت خود به سر می‌برد و بازی به‌زودی برای عرضه آماده خواهد شد. در همین راستا اخیرا ویدیویی در توییتر منتشر شده که سیستم شخصی‌سازی اسلحه‌ها در این بازی را نمایش می‌دهد.

با تماشای این ویدیوی کوتاه می‌توان فهمید که جزییات در شخصی‌سازی اسلحه‌ها نسبت به گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و حال الی با گزینه‌های بیشتری برای به‌روز کردن تفنگ‌های خود روبرو است. البته این مهم‌ترین نکته در مورد ویدیوی منتشر شده نیست و ما با انیمیشن‌های جذاب و بسیار روان از سمت الی طرف هستیم که تغییرات مورد نظر را در اسلحه‌ها اعمال می‌کند.

این انیمیشن‌ها به خوبی نشان می‌دهند که ناتی داگ دوباره در حال جابجا کردن سطح توقعات از انیمیشن‌های یک بازی است. در ضمن با تماشای این ویدیو می‌توان بیشتر به واقعی بودن آن چیزی که در تریلر معروف The Last of Us Part 2 در E3 2018 دیده بودیم امید داشت.

 

پیش از این هم مشخص شده بود که این بازی در رویداد ‌Pax East 2020 قابل بازی خواهد بود. همچنین تم‌های جدیدی برای The Last of Us Part 2 منتشر شده که به صورت رایگان در پلی استیشن استور به آن‌ها دسترسی دارید.

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: مستند ساخت بازی The Last of Us + زیرنویس فارسی

.کپی شد https://vgto.ir/2ug

2
نظر تو چیه ؟

avatar
1000
2 نظرات
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین واکنش
پرطرفدار ترین
2 نویسندگان دیدگاه
rezaMehran Sb آخرین نویسندگان دیدگاه
  مشترک شدن  
جدید ترین قدیمی ترین بیشترین امتیاز
اطلاع رسانی کن
reza
مهمان
reza

وقتی جزییات حرف اول و آخرو میزنه

Mehran Sb
مهمان
Mehran Sb

صدای مکانیزم اسلحه واقعا طبیعی بود. احتمالا صدای تیر اندازی هم باید طبیعی تر باشه. منتها چیزی که من هنوز متوجه نشدم این هستش که، لزوما نیازی به کشیدن گلنگدن به عقب برای مسلح کردن همیشه نیست. نمی دونم حالا برای اینکه خیلی کول باشه، اکثرا داخل فیلم ها و بازی ها از این حالت استفاده میشه. همه به نوعی یک استایل دارند. شخصا دوست دارم بدونم نحوه نشانه گیری و صدای تیر اندازی در این بازی چطوری پیاده سازی شده. ( البته لزوما قرار نیست شبیه ساز واقعیت باشه ). مثلا یک مسئله ای که همیشه در فیلم ها… ادامه مطلب »

ورود
بارگذاری...
ثبت نام
بارگذاری...