ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

بتسدا: مراحل ساخت بازی GhostWire: Tokyo به‌خوبی پیش می‌رود

کمپانی بتسدا (Bethesda) اعلام کرده است که باوجود کناره‌گیری کارگردان نوآوری بازی GhostWire: Tokyo یعنی ایکومی ناکامورا (Ikumi Nakamura)، این عنوان همچنان در دست‌ساخت است و مراحل توسعه بازی به‌خوبی پیش می‌رود. در آخرین قسمت ...

ابراهیم نجف‌پور
نوشته شده توسط ابراهیم نجف‌پور | ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۵

کمپانی بتسدا (Bethesda) اعلام کرده است که باوجود کناره‌گیری کارگردان نوآوری بازی GhostWire: Tokyo یعنی ایکومی ناکامورا (Ikumi Nakamura)، این عنوان همچنان در دست‌ساخت است و مراحل توسعه بازی به‌خوبی پیش می‌رود.

در آخرین قسمت کانال یوتیوب We Have Cool Friends from Kinda Funny Games، پیت هاینز (Pete Hines)، مدیرعامل استودیو بتسدا به این برنامه ویدیویی دعوت‌شده که میزبان آن، گرگ میلر (Greg Miller) بود. دو بازی به‌شدت مورد انتظار Deathloop (از استودیو معروف استودیو آرکین) و همچنین عنوان رازآلود ترسناک GhostWire: Tokyo (از استودیو تانگو گیم‌ورکس)، دو موضوع موردبحث این میزگرد بوده است.

وقتی‌که نوبت به بازی GhostWire: Tokyo رسید، پیت هاینز گفت:

بسیار هیجان‌زده‌ام وقتی‌که خود شما بازی را ببینید. فعلاً چیز زیادی نمی‌توانم در مورد بازی بگویم، اما باید به ارتباط موازی بین این بازی و عنوان DOOM Eternal وجود دارد اشاره‌کنم که البته، وقتی GhostWire: Tokyo توسط بتسدا نمایش داده شد، دوست دارم ببینمفقط متوجه این ارتباط می شوید یا خیر و وقتی‌که منظور من را متوجه شدید، بازهم بیشتر در موردش صحبت خواهیم کرد. روند بازی گوست‌وایر: توکیو به‌خوبی در حال طی شدن است و احتمالاً، یک نسخه از بازی برای پلتفرم پلی‌استیشن 5 نیز عرضه شود.

در صورت صحت داشتن حرف‌های پیت هاینز در رابطه با دو بازی اشاره‌شده، به‌راحتی می‌توان گفت که به‌شدت تعجب‌آور است که GhostWire: Tokyo و DOOM Eternal، باهم در ارتباط باشند و به‌نوعی می‌توان گفت که این دو بازی، حکم همان کارد و پنیر رادارند!

در ماه سپتامبر (شهریورماه) ۲۰۱۹ بود که ایکومی ناکامورا، کارگردان نوآوری گوست‌وایر: توکیو به دلیل «اختلاف‌نظر» و بعد از ۹ سال سابقه در تانگو گیم‌ورکس، استودیو را ترک کرد. در حال حاضر خبری از تاریخ عرضه و پلتفرم‌های نهایی بازی گوست‌وایر: توکیو نیست؛ هرچند که احتمالاً بازی بین نسلی باشد، یعنی اینکه هم برای نسل حاضر و هم برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5، احتمال عرضه آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی