ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

انتشار نسخه بدون قفل Doom Eternal یک اشتباه از سمت بتسدا بود!

یکی از عجیب‌ترین اخبار دیروز عرضه رسمی نسخه بدون قفل بازی Doom Eternal بود که اجازه اجرای این بازی را به کاربرانی که آن را خریداری نکرده بودند می‌داد. حال مشخص شده که انتشار این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

یکی از عجیب‌ترین اخبار دیروز عرضه رسمی نسخه بدون قفل بازی Doom Eternal بود که اجازه اجرای این بازی را به کاربرانی که آن را خریداری نکرده بودند می‌داد. حال مشخص شده که انتشار این نسخه DRM Free در واقع یک اشتباه از سمت بتسدا بوده است.

این که نسخه رسمی Doom Eternal بدون قفل DRM عرضه شده خبری بود که اولین بار یکی از کاربران ردیت آن را لو داد. طبق پستی که او در صفحه ردیت خود منتشر کرده، با جایگزین کردن یکی از فایل‌های محل نصب بازی با فایل denuvo DOOMEternalx64vk.exe می‌توانید بازی را اجرا کنید.

این اولین باری نیست که چنین اتفاقی برای یکی از بازی‌های بتسدا رخ می‌دهد. پیش از این هم بازی Rage 2 به همین صورت منتشر شده بود. در آن زمان بسیاری فکر می‌کردند که بتسدا برای مسخره کردن کسانی که نسخه کرکی بازی‌های را دانلود می‌کنند، یک نسخه Rage 2 را به صورت نصفه و نیمه منتشر کرده است. زیرا، کاربران در یکی از مراحل، از Rage 2 بیرون انداخته می‌شدند.

بعدها مشخص شد که این مشکل هم در واقع به موضوع دیگری مرتبط است و بتسدا اشتباهی نسخه DRM Free بازی Rage 2 را منتشر کرده. پیش از این همین کمپانی گفته بود که مراحل ساخت بازی GhostWire: Tokyo به‌خوبی پیش می‌رود و آن‌قدر برای پشتیبانی گسترده آماده است که می‌خواهد تکنولوژی استریم بازی خود را راه‌اندازی کند.

تماشا کنید: در مراسم معرفی سخت‌افزار پلی استیشن 5 چه گذشت؟

تماشا نسخه باکیفیت در یوتیوب

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲ فروردین ۱۳۹۹

    میگم اقای شایان کرمی هنوزم مایکروسافت میخواد دوتا کنسول بده یا همین سری ایکس بود و تموم؟

    • Mammad
      Mammad | ۳ فروردین ۱۳۹۹

      داداشی معلوم نبود هنوز که

  • Game Year
    Game Year | ۲ فروردین ۱۳۹۹

    سلام

    یعنی چی آخه چه اشتباهی اصلا عقلانی نیست بگیم این اشتباه هست
    مثله انیمیشن که سوتی می ذارن توی انیمیشن همین انیمیشن نجا که چندروز پیش دیدمش قسمتی که پسره دستش تبدیل به سنگ میشه چند ثانیه از همون صحنه دستش کاملا سالم نشون داده میشه
    توی فیلم سازی و برنامه نویسی اشتباه پیش میاد ولی نه توی بازی سازی و انیمیشن سازی
    انیمیشن فریم به فریم ساخته میشه یعنی دقت بالایی توی ساخت می خواد بازی سازی هم همینطور توی قسمت برنامه نویسیش اشتباه پیش میاد که همین باعث باگ میشه ولی نه توی قسمت ساخت محیط و کاراکترهای بازی و انیمیشن های بازی و موزیک هاش

    این اشتباه نیست بلکه عمدی هست مثلا ممکنه یکی از کارکنان خواسته به شرکت ضربه بزنه بخاطر دلایل شخصیش

مطالب پیشنهادی