ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Jetpack Joyride
بازی‌های موبایل

بررسی بازی موبایلی Jetpack Joyride – تجربه‌ای کلاسیک از یک عنوان خاطره‌‌انگیز

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – رانر موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Jetpack Joyride همراه ویجیاتو باشید.

احسان حسین خواه
نوشته شده توسط احسان حسین خواه | ۱۰ مهر ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۰

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – رانر موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Jetpack Joyride همراه ویجیاتو باشید.

بازی‌های کلاسیک پلتفرم موبایل در مقایسه با عناوین مدرنی چون کال آو دیوتی موبایل، شاید حرفی برای گفتن نداشته باشند، اما گاهی در میان این بازی‌ها عناوینی را می‌توان پیدا کرد که به طرز دوست داشتنی فوق‌العاده‌اند. بازی‌هایی که به نوعی باعث شکل‌گیری بازی‌های موبایلی شدند و مبحث موبایل گیمینگ را جدی‌تر از هر زمان دیگری دنبال کردند. از طرفی بازی‌های کلاسیک پلتفرم موبایل این روزها هرچند که به دست فراموشی سپرده شده‌اند، اما هنوز هم می‌توانند بهانه خوبی برای سفر در زمان باشند و اگر شما نیز موبایل گیمرید، در این مطلب از ویجیاتو با بررسی بازی موبایلی Jetpack Joyride همراه ما باشید.

Halfbrick Studios یکی از بازی‌سازهای خلاق پلتفرم موبایل است که سابقه درخشانی در ساخت و توسعه بازی‌های موبایلی و حتی کامپیوتری دارد. این استودیو که عمدتا به سبب ساخت سری بازی‌های فورت نینجا شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۱ یکی از اولین بازی‌های موبایلی را منتشر کرد که به محبوبیت پلتفرم موبایل کمک شایانی کرد. روی صحبتمان با بازی دوست داشتنی Jetpack Joyride است که برای اولین‌بار، برای موبایل منتشر شد و بعدها در دسترس سایر پلتفرم‌ها نیز قرار گرفت. Jetpack Joyride یک شگفتی در صنعت بازی‌های موبایلی بود و آمار و ارقام بی‌نظیری را نیز به دنبال داشت.

مطلب پیشنهادی
یک بازی آرکید جذاب برای موبایل گیمرها
با بازی موبایلی King’s Landing قلمروی پادشاهی خودتان را بسازید

Jetpack Joyride یک بازی اکشن – رانر موبایلی بود و به امتیاز متای ۹۰ رسید. استودیوی بازی‌سازی Halfbrick Studios با ساخت این بازی به موفقیت پلتفرم موبایل کمک کرد و حتی در سال ۲۰۲۲ دومین نسخه از این بازی را نیز منتشر کرد که با نام Jetpack Joyride 2: Bullet Rush شناخته می‌شد. این بازی انحصاری پلتفرم اپل آرکید بود و متاسفانه تجربه آن روی سیستم عامل اندروید امکان‌پذیر نیست. با این‌حال نسخه اول این بازی هنوز هم جذاب است و بد نیست که سری به آن بزنیم.

ما در دنیای این بازی موبایلی وظیفه کنترل فردی به نام Barry Steakfries را برعهده خواهیم داشت. شخصی که ظاهرا موفق به دستیابی به یکی از بزرگ‌ترین اختراعات بشری شده. یک جت‌پک نظامی! حال شما باید به این فرد کمک کنید تا با استفاده از این جت پک به دنبال راهی برای فرار از آزمایشگاه مخفی باشد که در آن زندانی شده. شما و همچنین Barry Steakfries در طول این مسیر با چالش‌های مختلفی رو به رو خواهید شد و باید استراتژی داشته باشید. ساده این بازی در کمال سادگی، بهانه‌ای برای دنبال کردن گیم‌پلی آن است.

همانطور که گفته شد، بازی موبایلی Jetpack Joyride لقب یک بازی اکشن – رانر را به تصویر می‌کشد. هدف شما در دنیای این بازی کنترل کاراکترتان و رکوردشکنی است. شما با پیشروی در دنیای این بازی، داستان Jetpack Joyride تکمیل می‌کنید و همچنین با جمع کردن سکه‌هایی که در مسیر قرار گرفته‌اند، فرصت ارتقای خودتان و همچنین خرید سلاح‌های متفاوت را نیز خواهید داشت. سلاح‌هایی که به شما در روند بازی کمک شایانی می‌کنند.

مطلب پیشنهادی
به لطف پردازنده خوب آیفون‌های سری ۱۵
بررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدید

بازی Jetpack Joyride یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

منتهی در طول مسیری که دارید، شما با چالش‌های مختلفی نیز رو به رو خواهید شد. از سلاح‌های لیرزی بگیرید، تا هیولاها و حتی موشک‌هایی که برای جلوگیری از پیشرفت‌تان به سمت شما پرتاب می‌شوند. کنترلرهای بازی ساده‌اند و صرفا شما با تپ کردن روی صفحه نمایشگرتان قادر به استفاده و همچنین کنترل شخصیت و قابلیت‌هایتان خواهید بود. Jetpack Joyride به نوعی طراحی شده تا شما را مدام به چالش بکشد و این موضوعی دوست داشتنی است.

در نهایت اینطور می‌توان گفت که اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – رانر موبایلی هستید، بازی موبایلی Jetpack Joyride انتخابی عالی روی پلتفرم موبایل برای شماست. این بازی یکی از قدیمی‌ترین عناوین موبایلی است که توسط استودیوی فروت نینجا ساخته شده و به سبب داستان و گیم‌پلی متفاوتی که دارد، می‌تواند شما را به آن‌چیزی که به دنبالش هستید، برساند. بنابراین بد نیست که نیم‌نگاهی به بازی موبایلی Jetpack Joyride داشته باشید.

مطلب پیشنهادی
پیش به سوی قلمروی دشمن
بازی موبایلی Bunker Wars؛ ترکیبی از کلش رویال و جنگ جهانی اول

گرافیک بازی ۲ بعدی و دوست داشتنی است. این بازی موبایلی را نباید با عناوین بزرگ موبایلی مقایسه کرد. ما با یک تجربه کلاسیک و جذاب رو به رو هستیم که اگر طرفدار بازی‌های موبایلی باشید، بد نیست که سری به آن بزنید. موضوعی که درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا تجربه بازی Jetpack Joyride دوست داشتنی و هیجان‌انگیز باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی