ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

میازاکی جزئیات بیشتری از Elden Ring به اشتراک گذاشت

در جریان رویداد سامر گیم فست E3 2021 سرانجام شاهد اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Elden Ring بودیم. اکنون میازاکی جزئیات بیشتری درباره آن ارائه کرده است. طرفداران سری سولز بورن و استودیو fromsoftware برای ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۴

در جریان رویداد سامر گیم فست E3 2021 سرانجام شاهد اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Elden Ring بودیم. اکنون میازاکی جزئیات بیشتری درباره آن ارائه کرده است.

طرفداران سری سولز بورن و استودیو fromsoftware برای مدت‌ زیادی منتظر Elden Ring بوده‌اند و اکنون که سرانجام تریلر بازی پخش شده، جزئیات و اخبار جدید زیادی از بازی منتشر می‌شود. «هیدتاکا میازاکی» کارگردان بازی در مصاحبه اخیر خود با IGN جزئیات جدیدی درباره زمینه‌های اصلی بازی، طراحی دنیای آن سیستم‌های جابجایی سریع بازیکن و پیشرفت طی داستان ارائه کرده است.

بله؛ سیستم جابجایی سریع وجود دارد البته ما می‌خواهیم بازیکنان از کاوش در دنیای بازی لذت ببرند و نقشه را برای خود کشف کنند و از طرفی دیگر می‌خواهیم جنبه راحتی و سهولت بازی را در نظر داشته باشیم.

Elden Ring

در ادامه از میازاکی در مورد نحوه پیشرفت بازیکنان در بازی Elden Ring سوال شد و او پاسخ می‌دهد که بدون توجه به جهتی که بازیکن جلو می‌رود مقدار مشخصی از پیشرفت و سیستم پاداش وجود دارد. بازیکنان همچنین می‌توانند موارد مورد نظر خود را به دلخواه خود تغییر دهند و بسازند:

بله، با وجود این نقشه گسترده جدید، مجبور هستیم مقدار مشخصی از پیشرفت و پاداش‌ها را بدون توجه به اینکه بازیکن در چه مسیری قدم گذاشته فراهم کنید. بازیکنان این عناصر را برای نبرد نیاز دارند و آن‌ها را فقط با کاوش در جهان بازی پیدا خواهید کرد. همچنین بازیکنان می‌توانند با استفاده از مواردی که پیدا می‌کنند، آیتم‌های خود را به صورت دلخواه تغییر دهند و بسازند. همچنین منابع بیشتری برای بازیابی نوار سلامت بازیکن وجود دارد زیرا مدت زمان بیشتری از قبل مشغول جنگ خواهید بود.

همچنین میازاکی در مصاحبه دیگری با وب‌سایت Famitsu اطلاعات بیشتری درباره سیستم آب و هوای بازی، جابجایی سریع، سیستم‌های مخفی‌ کاری و بخش چند نفره در اختیار ما قرار داده است. طبق گفته میازاکی، سیستم زمان و آب‌ و هوای بازی Elden Ring بر اساس زمان واقعی تغییر می‌کند. به عنوان مثال اگر شب باشد، بازیکنان کمتر با دشمنان خود مواجه خواهند شد، همچنین ردپاهای خاصی وجود دارد که در شب بیشتر دیده می‌شوند.

Elden Ring

همانطور که در تریلر بازی نشان داده شد، بازیکنان می‌توانند سوار اسب شوند. علاوه بر این میازاکی عنوان می‌کند که اکنون برای فرار بازیکنان از حملات دشمنان سیستم پرش نیز در نظر گرفته شده است. همچنین برای کاربرانی طرفدار روش‌های مخفی کاری هستند نیز باید عنوان کرد که Elden Ring دارای یک سیستم مخفی کاری اساسی که بازیکنان می‌توانند در بوته‌های پنهان شوند و دشمنان را از بین ببرند. میازاکی همچنین خاطرنشان کرد که بازیکنان در قسمت چند نفره بازی نمی‌توانند سوار اسب شوند و مدت زمان آن بدون سفرهای فرعی زیاد حدود ۳۰ ساعت طول خواهد کشید.

بازی Elden Ring در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۰) برای پلی استیشن 5 و 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


خلاصه کنفرانس ایکس باکس بتسدا E3 2021

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو با بالاترین کیفیت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Poria-sk
    Poria-sk | ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

    "بله؛ سیستم جابجایی سریع وجود دارد البته ما می‌خواهیم بازیکنان از کاوش در دنیای بازی لذت ببرند و نقشه را برای خود کشف کنند و از طرفی دیگر می‌خواهیم جنبه راحتی و سهولت بازی را در نظر داشته باشیم."
    حاضرم شرط ببندم یه کاری می‌کنه برای بدست آوردن فست تراول که هفت جدمون بیاد جلو چشمون مثل دارک سولز یک

مطالب پیشنهادی