ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میازاکی
اخبار و مقالات

میازاکی: سخت بودن بازی‌های فرام‌سافتور بخشی از هویت آن است

هیدتاکا میازاکی کارگردان بازی Elden Ring در مصاحبه جدید اعلام کرد که فرام‌سافتور قصد ندارد سخت بودن بازی‌های خود را کنار بگذارد، هرچند خود او نیز در بازی‌ها زیاد می‌میرد. میازاکی در مصاحبه‌ای به نیویورکر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

هیدتاکا میازاکی کارگردان بازی Elden Ring در مصاحبه جدید اعلام کرد که فرام‌سافتور قصد ندارد سخت بودن بازی‌های خود را کنار بگذارد، هرچند خود او نیز در بازی‌ها زیاد می‌میرد.

میازاکی در مصاحبه‌ای به نیویورکر گفت:

ما همیشه به دنبال پیشرفت هستیم اما به طور خاص در بازی‌هایمان، سختی و دشواری چیزی است که به تجربه آن‌ها معنا می‌دهد. بنابراین این چیزی نیست که حاضر به کنار گذاشتن آن باشیم و بخشی از هویت ماست.

مطلب پیشنهادی
باس فایتی که خون شما را ذره ذره مصرف می‌کند
چطور Mohg را در Elden Ring شکست دهیم؟
میازاکی

او در ادامه اضافه می‌کند:

من هرگز بازیکن ماهری نبوده‌ام. در بازی‌ها زیاد می‌میرم. بنابراین، در کار خود می‌خواهم به این سوال پاسخ دهم: اگر قرار است مرگ چیزی بیش از یک نشانه شکست باشد، چگونه می‌توان به آن معنا داد؟ چگونه مرگ را لذت بخش کنم؟

از تمام افرادی که احساس می‌کنند در بازی‌های من سختی‌های زیادی وجود دارد عذرخواهی می‌کنم اما فقط می‌خواهم تا جایی که ممکن است بازیکنان بیشتری لذت پس از غلبه کردن بر سختی‌ها را تجربه کنند.

بازی Elden Ring به تازگی منتشر شده و هرچند از سوی منتقدان مورد تحسین بسیار خوبی قرار گرفته و طرفداران نیز بسیار از آن راضی هستند اما نظرات استیم آن در بازه زمانی خاصی «ضد و نقیض» (Mixed) بوده است. هرچند هم اکنون به «اغلب مثبت» تغییر پیدا کرده است. بسیاری از نقدهای منفی بازی به پورت پی‌سی آن و ریپ زدن عناصر بصری آن مربوط می‌شود.


Top 10: خفن‌ترین ایستراگ‌های بازی Dying Light 2

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Artur1in2antalia4
    Artur1in2antalia4 | ۹ اسفند ۱۴۰۰

    لامصب سکیرو رو دیوونشم
    هر دقیقه که میری یه مینی باس بکشی میگیش اخیش دو دیقه دیگه یدونه دیگه میاد
    کلا این سکیرو منو پاره کرده
    لیدی باتر فلای رو هم جرات ندارم فعلا برم

    • 01icy_Frame10
      01icy_Frame10 | ۹ اسفند ۱۴۰۰

      خب هر بازی ای یک قلقی داره که باید کشفش کنی (:
      یوبیسافت هم اهل گذاشتن قلق مخفی داخل بازی های خودش هست /:
      درکت میکنم

  • Chpapymonianio
    Chpapymonianio | ۹ اسفند ۱۴۰۰

    حق خالص

  • 01icy_Frame10
    01icy_Frame10 | ۹ اسفند ۱۴۰۰

    #دلیل_نمیشه_هر_چی_بزنی_با_وسایل_اوپی_به_دشمن_همش_توی_۱_دقیقه_۵۰_اچ_پی_ازش_بره حق بود

  • Hhd
    Hhd | ۹ اسفند ۱۴۰۰

    تصور یه بازی آسون از میازاکی سخته?

    • 01icy_Frame10
      01icy_Frame10 | ۹ اسفند ۱۴۰۰

      رئیس یوبیسافت ابر سرباز و پهلوان های بازی assassin's creed odyssey رو جوری ساخته که باید هی فشار بخوری هی زحمت بکشی تا بکشی یکیشون رو مثال:همون جنگجویی که لباس چرمی داشت،سیاه پوست بود و ۲ تا وسیله آتشین داشت میتونست خیلی راحت بازی رو زیر سوأل ببره که چجوری توی ۱ دقیقه تونست آرمور لول ۶ رو شکست بده اونوقت من با آرمور لول ۶ و وسایل لول ۶ و ۷ اونو به آسونی کشتم آخرش /: یوبیسافت تو هر بازی ای که میسازه قلق میذاره فقط که اگه قلق بازی رو کشف کنی بازی مثل آب خوردن میشه برات اون جای سخت و فشاریش

  • geravanda84
    geravanda84 | ۹ اسفند ۱۴۰۰

    «میازاکی: سخت بودن بازی‌های فرام‌سافتور بخشی از هویت آن است»
    ما اصلاً بازی های فرام‌سافتور رو به چالش برانگیز بودنش میشناسیم

  • Mobin-JR
    Mobin-JR | ۹ اسفند ۱۴۰۰

    منتظرم که بازی رو بریزم و پاره بشم???

  • MOS
    MOS | ۹ اسفند ۱۴۰۰

    با وجود این همه دارک سولز بازی کردن الدن رینگ خیلی سخته خدا میدونه چند بار به Margit باختم ....
    ممنون میازاکی

    • MoRiArTy
      MoRiArTy | ۹ اسفند ۱۴۰۰

      به همین زودی خریدیش؟!

      • MOS
        MOS | ۹ اسفند ۱۴۰۰

        پیش خرید کرده بودم

    • thebest
      thebest | ۹ اسفند ۱۴۰۰

      خدايش مارگيت سخت بود

    • mmd-mofangi
      mmd-mofangi | ۹ اسفند ۱۴۰۰

      حتی امید لنون هم میگفت باس مارگیت خیلی سخت بود

  • amir-hossein1389
    amir-hossein1389 | ۹ اسفند ۱۴۰۰

    "اما فقط می‌خواهم تا جایی که ممکن است بازیکنان بیشتری لذت پس از غلبه کردن بر سختی‌ها را تجربه کنند"
    خیلی حرف و هدف جالبیه.
    میتونه به پلیر امید بده که هر چند بار که مُردی مهم نیست، مهم اینه بعد تلاش زیاد بالاخره اون باس لعنتی رو میزنی . فکر جالبیه .

    • zmahdi313
      zmahdi313 | ۹ اسفند ۱۴۰۰

      دقیقا فکرش خیلی خوبه

    • mmd-mofangi
      mmd-mofangi | ۹ اسفند ۱۴۰۰

      مثل زندگیه واقعی

  • MoRiArTy
    MoRiArTy | ۹ اسفند ۱۴۰۰

    میازاکی به فرام سافتور: برام یه بازی جدید بساز که هیچکس نتونه تمومش کنه.
    فرام سافتور:هه هه بوووی!
    خداییش سری سولز غیر قابل تموم شدن ترین بازیه که تا حالا کردم سری دارک سولز رو به جز همون قسمت یکش که بخشی از سری سولز بود بازی نکردم ولی همون یه دارک سولز برای این که بفهمم چه قدر قراره مجموعش سخت باشه کافی بود.

  • Arkin
    Arkin | ۹ اسفند ۱۴۰۰

    اخه کیبردهامون میشکند

    • 01icy_Frame10
      01icy_Frame10 | ۹ اسفند ۱۴۰۰

      پس چیت،موس و کیبورد گیمینگ یا مهارت،سیستم خوب،موس و کیبورد آفیس و مهارت خوب (:
      کدومشون رو انتخاب میکنی؟

      • MoRiArTy
        MoRiArTy | ۹ اسفند ۱۴۰۰

        من نفهمیدم چی شد.چی؟

      • Arkin
        Arkin | ۹ اسفند ۱۴۰۰

        دومی

  • mmd-mofangi
    mmd-mofangi | ۹ اسفند ۱۴۰۰

    آها پس خودش تو بازی ها همش میمرده خواسته ما رو هم در این حس سهیم کنه

    • MoRiArTy
      MoRiArTy | ۹ اسفند ۱۴۰۰

      به نکته خوبی اشاره کردی.??

  • MMYKING
    MMYKING | ۹ اسفند ۱۴۰۰

    من خودم به شخصه با سخت بودن بازیهاش مشکلی ندارم

مطالب پیشنهادی