توسعهدهندگان God of War Ragnarok به دنبال ساخت ماموریتهای جانبی بهتری از The Witcher 3 بودهاند
یکی از توسعهدهندگان بازی God of War Ragnarok به بررسیهای درخشان اخیر آن پاسخ داد و گفت که هدف او هنگام کار روی این عنوان، ایجاد ماموریتهای جانبی بهتر از The Withcer 3 بوده است. ...
یکی از توسعهدهندگان بازی God of War Ragnarok به بررسیهای درخشان اخیر آن پاسخ داد و گفت که هدف او هنگام کار روی این عنوان، ایجاد ماموریتهای جانبی بهتر از The Withcer 3 بوده است.
زمانی که The Witcher 3 در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، یکی از مواردی که بیشتر به خاطر آن مورد تحسین قرار گرفت، ماموریتهای جانبی بازی بودند. علیرغم اینکه بازی به خودی خود بسیار گسترده بود، ماموریتهای جانبی زیادی نیز در آن وجود داشت که هر کدام داستان و شخصیتهای منحصربهفرد که کاوش در آنها باعث جذابیت بسیار زیاد بازی میشد.
با این حال به نظر میرسد که ماموریتهای جانبی برای خود توسعهدهندگان نیز جذاب باشد، زیرا تلاش میکنند تا در این زمینه از رقبا خود پیشی بگیرند.
پس از انتشار نمرات God of War Ragnarok، منتقد واشنتگن پست نوشت که ماموریتهای جانبی Ragnarok در نهایت از The Witcher 3 پیشی گرفتند و آنها را «بهترین ماموریتهای جانبی که تاکنون در یک بازی ماجراجویی دیده» نامید. همین موضوع نظر طراح بازی، «آنتونی دیمنتو» را به خود جلب کرد که فاش کرد از همان ابتدا تصمیم داشته تا ماموریتهای جانبی بازی از ویچر ۳ بهتر شود.
دیمنتو در توییت خود نوشت:
این هدفی بود که برای محتوای اختیار God of War Ragnarok تعیین کردم. The Witcher 3 یکی از بازیهای مورد علاقه من است و انجام این کار به نظرم ممکن نبود، اما به معنای واقعی هدف من بود.
این موضوع همچنین اعتبار The Witcher 3 برای صنعت بازیهای ویدیویی را نشان میدهد، زیرا برخی از توسعهدهندگان به وضوح از آن به عنوان یک معیار برای هرچیزی یاد کردهاند.
دیمنتو تنها عضو استودیو سنتا مونیکا نبود که به بررسی واشنگتن پست واکنش نشان داد. «لوئیس سانچز»، طراح مراحل اصلی بازی نیز در توییت خود این موضوع را نشان داد و نوشت:
به عنوان طراح اصلی مراحل اختیاری، شنیدن چنین بررسی اهمیت بسیار زیادی دارد. تیم از آنها صرفا به عنوان محتوای جانبی یاد نمیکند بلکه همهچیز برای بهبود جهان و تجربه بازیکن ساخته شده است. خیلی به دستاوردهای خودمان افتخار میکنم.
چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پیسی این بازی است؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شما فرض کن که چقدر گودرت ویچر زیاده که سانتامونیکا گودرتمند ازش الهام گرفته ???
تعداد شخصیت ها و جهانش از ویچر کوچیک تره چجوری ماموریت های جانبیش بیشتر و بهتره ؟
منم متوجه نمیشم چجوری ماموریت های جانبی بازی ماجراجویی از بازی ارپی جی بیشتره جون مطمعنا مثل یوبی سافت کپی پیست نکردن برای ساختن ماموریتا
سونیه دیگه زر زیادی مارکتینگ میکنه بازیاش کوچیکن
ویچر اینقدر بزرگه که یه یه تابستون باید بزاری تا تمومش کنی چندین پایان مختلف داره که توسط همون ماموریت های جانبی مشخص میشن
گفته بهتر ، نگفته بیشتر
حرفی که باید تو مقاله متای رگناروک بهت میزدم رو اینجا میگم چون دیگه فکر نکنم تایید شه :
گفتی جی تی ای وی جهان بزرگ تر و شخصیت های بهتر از نسخه قبل داشت ، ولی رگناروک نداره ،
شخصیت های جدید : اودین ، تور ، آنگربودا ، تیر ، دورلین و ...
مکان های جدید : سه قلمرو کامل به علاوه مکان های جدیدی از قلمروهای قبل
درضمن این مواردی که برای gta v ذکر کردی هیچکدوم نواوری نیستن ، بهبودن
جوابتو دادم اونور
مکان جدید که توش چی باشه ، این مهمه وگرنه یوبی سافتم مکان سازی زیاد میکنه
شخصیت جدید نو آوری نیست
جی تی ای وی آره قبول دارم بیشتر بهبود بازی قبلیه بود ولی نسخه سومش انقلابی بود تو جهان باز ها
نگفته بیشتره گفته بهتره باید برای بازی بیاد ببینیم چه جوریه اگه بهتر هم نباشه قطعاً باکیفیته که دارن اینجوری میگن
اونموقع که بیاد کسی دیگه حرف این یارو رو یادش نیست