Bayonetta 3 در ابتدا یک بازی نیمه جهان باز بود
بایونتا ۳ (Bayonetta 3) پس از چندین بار تاخیر بالاخره منتشر شده، ولی به نظر میرسد که استودیو پلاتینیوم گیمز در ابتدا برنامههای متفاوتی برای این بازی در سر داشت. Bayonetta 3 اولین بار در ...
بایونتا ۳ (Bayonetta 3) پس از چندین بار تاخیر بالاخره منتشر شده، ولی به نظر میرسد که استودیو پلاتینیوم گیمز در ابتدا برنامههای متفاوتی برای این بازی در سر داشت.
Bayonetta 3 اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود و توسعه آن تا ۵ سال دیگر هم ادامه داشت. در ابتدا قرار بود بایونتا ۳ مثل Astral Chain، یک بازی نیمه جان باز باشد. یک اینسایدر و خبرنگار معروف به اسم عمران خان (Imran Khan) این خبر را برای اولین بار در Patreon خود منتشر کرده است.
معرفی زودهنگام بازی، پاندمی ویروس کرونا و جدایی کارگردان اصلی بازی چند دلیل برای این فاصله زمانی زیاد بود. از طرف دیگر استودیو قصد داشت یک بازی نیمه جان باز توسعه دهد ولی در نهایت مجبور به تغییر برنامههای خود شد. در ابتدا قرار بود طراحی بایونتا ۳ شبیه Astral Chain باشد و شخصیت اصلی به جهانهای بزرگ ولی جدا از هم سفر کند.
طراحی اینگونه بازی روی سرعت پیشروی داستان تاثیر منفی داشت و به همین خاطر کمپانی نینتندو از استودیو پلاتینیوم گیمز خواست تا مقایس بازی را کوچکتر کند. از طرف دیگر سختافزار ضعیف نینتندو سوییچ باعث شده بود که بازی عملکرد فنی خوبی روی این کنسول نداشته باشد.
Bayonetta 3 هماکنون به صورت انحصاری روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. اگه به تجربه این بازی علاقهمند هستید، به شما پیشنهاد میکنیم که مقاله «بررسی بازی Bayonetta 3» را مطالعه کنید.
بازی کردن تو چین چه شکلیه؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
تصمیم عاقلانه ای بود . اگر بازی جهان باز میشد چون داستانش به این نوع نمیخورد خیلی خراب میشد
نینتندو شرکتیه که خیلی هوشمندانه کار میکنه.
ولی تا حالا دقت نکرده بودم، موهای شخصیت اصلی چقد بلنده!
پس برخلاف بسیاری از شرکت ها ، تصمیمات نینتندو نه تنها به بازی شون صدمه نزد ، بلکه به نفعش تموم شد ?