انیمه اقتباسی Sekiro و Ghost of Tsushima در دست ساخت قرار دارد
گزارشهای جدید نشان میدهد که انیمه اقتباسی Sekiro (سکیرو) و Ghost of Tsushima (گوست آو سوشیما) در دست ساخت قرار دارد و قرار است مانند بسیاری از بازیهای اخیر در قالب فیلم روی پرده سینماها ...
گزارشهای جدید نشان میدهد که انیمه اقتباسی Sekiro (سکیرو) و Ghost of Tsushima (گوست آو سوشیما) در دست ساخت قرار دارد و قرار است مانند بسیاری از بازیهای اخیر در قالب فیلم روی پرده سینماها نمایش داده شود. به این ترتیب به نظر میرسد که اقتباسهای بیشتری از بازیهای ویدیویی در راه است.
این خبر توسط یک لیکر معروف منتشر شده که ظاهرا در گزارشهای خود درباره ساخت انیمهها دقیق بوده است. این لیکر ادعا میکند که هر دو بازی گوست آو سوشیما و سکیرو که به ترتیب توسط ساکر پانچ پروداکشنز و فرام سافتور ساخته شده اکنون قرار است به انیمه تبدیل شود و در دست توسعه قرار دارد. از قضا هر دو بازی درباره فرهنگ و مبارزه سامورایی و نینجا ساخته شده است. هنوز جزییات بیشتری از این اقتباسها منتشر نشده و هنوز مشخص نیست کدام استودیو قرار است این دو پروژه را هدایت کند.
بازی Sekiro در سال ۲۰۱۹ با تحسین منتقدان عرضه شد و با بدست آوردن نظرات مثبت و نمرات بالا موفق شد جایزه بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards شد. داستان این بازی در دوره سنگوکو میگذرد و حول یک بیماری عجیب در سرزمین آشینا جریان دارد. جنگجویی به نام ولف وظیفه دارد محافظ کورو شود، پسر جوانی که وارث الهی جاودانه تاج و تخت آشینا است.
از طرف دیگر بازی Ghost of Tsushima در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در ادامه نیز نامزد جایزه بهترین بازی سال در مراسم گیم اواردز شد و اما در نهایت بازی The Last of Us Part II توانست عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کند. داستان بازی حول محور جین ساکای، یک سامورایی نجیب جریان دارد که باید ارتش مهاجم مغول را از جزیره سوشیما دفع کند.
هر دو بازی بهترین گزینه برای ساخت انیمه هستند و بهترین فرصت برای روایت صادقانه این داستانهای گسترده محسوب میشوند. علاوه بر آن، هالیوود همچنین مشغول کار روی اقتباس فیلم لایو اکشن خود از Ghost of Tsushima است که توسط کارگردان فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی، زیر نظر پلی استیشن پروداکشنز کارگردانی خواهد شد.
هوش مصنوعی قراره بازی سازها رو بیکار کنه
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بهترین موقعیت برای نمایش گذشته owl
امیدوارن نوشتن داستان دست خود fromsoftware باشه تا به درستی در lore خود بازی جا بگیره، بقیه موارد اگه fromsoftware روش نظارت داشته باشه کافیه
به نظرم کلا باید گذشته ی آشینا رو نشون بدن
جغد،اورانگوتان،لیدی باترفلای،dogen،ایشین،توموئه،تاکرو، و کلی کاراکتر وجود دارن که دوست داریم گذشتهشون رو ببینیم
اره خب، ولی اگه یه شخصیت اصلی برای محوریت داستان انتخاب بشه بنظرم بهتره
شخصیت اصلی به احتمال ۹۹٪ یا tomoe یا sculptor هست
دوستان سوراخ کردن با اقتباس سینمایی
امیدوارم توی انیمه ی sekiro بالاخره بانو توموئه رو ببینیم
با محیط اتیمه ای جور در می اد