ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

۱۵ دقیقه از گیم پلی Cyberpunk 2077 را اینجا ببینید

استودیو سی‌دی پراجکت رد به وعده خود عمل کرد و ویدیویی که پشت درهای بسته در رویدادهای E۳ و گیمزکام از بازی Cyberpunk 2077 نشان داده بود را به‌صورت عمومی منتشر کرد. مطابق انتظار، این ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۰:۴۸

استودیو سی‌دی پراجکت رد به وعده خود عمل کرد و ویدیویی که پشت درهای بسته در رویدادهای E۳ و گیمزکام از بازی Cyberpunk 2077 نشان داده بود را به‌صورت عمومی منتشر کرد. مطابق انتظار، این ویدیو ۱۵ دقیقه زمان داشته و بخش‌های مختلف گیم پلی از جمله مبارزات، مخفی کاری و سیستم دیالوگ را به تصویر می‌کشد.

انواع پلی استایل‌های موجود در بازی Cyberpunk 2077 از جمله سولو یا نت‌‌رانر باعث شده بود تا سردرگمی‌هایی در میان طرفداران به وجود بیاید. برخی عقیده داشتند انتخاب یک نوع پلی استایل کاربر را محدود کرده و مجبور می‌شود تا تمامی مراحل را با استراتژی‌های مشابه پشت سر بگذارد. اما طبق آنچه که در دمو می‌بینیم، کاربر می‌تواند ابزارها و مهارت‌های پلی استایل‌ها را با هم دیگر ترکیب کرده و در جریان ماموریت‌ها از آن‌ها استفاده کنید. در نتیجه با گذشت زمان و انتخاب‌های بیشتر، کاراکتری که با آن طرف هستید به‌طور کامل دگرگون خواهد شد.

دیگر موردی که دمو به آن پرداخت، بخش پسیفیکا بود. این منطقه در ابتدا به عنوان یک اقامتگاه تفریحی برای افراد ثروتمند و قدرتمند ساخته شده بود اما پس از یک بحران جهانی، آن‌ افراد پسیفکا را برای همیشه ترک کردند. در نتیجه، تنها چیزی که امروزه در این منطقه از نایت سیتی دیده می‌شود، فقر و جنایت است. به گفته سازندگان، این منطقه به گونه‌ای طراحی شده که اگر در واقعیت وجود داشت، هیچ فردی تمایل به رفت و آمد به آن را نداشت. خودروهای در حال آتش، درگیری‌های مسلحانه و انفجار تنها تعدادی‌ از اتفاقات عادی این منطقه هستند.

استودیو سی‌دی پراجکت رد یک گروه کاملاً متخصص و مستقل استخدام کرد تا در طراحی نقشه نایت سیتی به تیم سازنده کمک کرده و معماری بخش‌های مختلف شهر با توجه به وضعیت اقتصادی آن متغیر باشد. همچنین هر بخش ساختمان‌های منحصر بفردی دارد که به کاربر کمک کنند تا بدون نگاه کردن به نقشه متوجه شوند در کدام بخش از شهر حضور دارند. در ضمن، هر بخش گروه تبهکاری مختص به خود را دارد که شما می‌توانید با آن‌ها درگیر شده یا دوستانه رفتار کنید. این موضوع برای جانی سیلورهند با نقش آفرینی کیانو ریوز نیز صدق می‌کند. تصمیمات شما به عنوان کاربر نقشی تعیین کننده در دوست یا دشمن بودن جانی ایفا می‌کنند.

 

از مهم‌ترین گروه‌های نایت سیتی می‌توان به Voodoo Boys و The Animals اشاره کرد. طبق گفته‌های سازندگان در لایواستریم، وودو بویز از آیین و سبک زندگی برخی از مردم مناطق آمریکای لاتین الگو گرفته شده. در واقع، سازندگان سعی کردند تعدادی از آیین‌های این مردم که متناسب با فضای آینده نگرانه بازی بوده را انتخاب کرده و این گروه را خلق کنند. در نتیجه، وودو بویز بیشتر از اینکه به یک گروه گانگستری شباهت داشته باشد، به یک پدیده فرهنگی شباهت دارد. در مقابل دِ انیمالز قرار می‌گیرند. سازندگان این گروه را براساس افراد درشت هیکل خلق کردند که احتمالاً در باشگاه‌های بدنسازی با آن‌ها ملاقات کرده‌اید. اعضای این گروه به دنبال قوی‌تر شدن و بزرگ‌تر شدن هستند تا دیگران از مواجهه با آن‌ها بترسند.

سازندگان در این لایواستریم به صحبت درباره لایف‌پث‌ها نیز پرداختند. لایف‌پث‌ها در واقع پیش زمینه داستانی کاراکتر و نحوه آغاز بازی است که تعدادشان به سه عدد می‌رسد و کاربر می‌تواند مطابق سلیقه یکی از آن‌ها را انتخاب کند. این سه لایف‌پث Street Kid ،Corpo و Nomad نام دارند. طبق گفته‌های سازندگان، تاثیر لایف‌پس‌ها تنها به بخش‌های آغازین خلاصه نمی‌شود و روی بخش‌های مختلف داستان تاثیر می‌گذارند. برای مثال، به عنوان یک کورپو ممکن است در هنگام انتخاب دیالوگ با گزینه‌ای مواجه شوید که در دیگر لایف‌پث‌ها هرگز ظاهر نمی‌شد. البته سازندگان روی این نکته تاکید کردند یک کاربر می‌تواند لایف‌پث استریت کید را انتخاب کند اما انتخاب‌هایش در طول روند بازی به گونه‌ای باشند که بتواند تا حدودی با زندگی یک کورپو آشنا شود.

در نهایت به بخش شخصی‌ سازی سلاح‌ها پرداخته شد. شخصی سازی سلاح‌ها به دو دسته تقسیم می‌شود: شخصی سازی ظاهر و شخصی سازی عملکرد. شخصی سازی ظاهر شامل رنگ، طرح و موارد این چنینی می‌شود اما شخصی سازی عملکرد وصل کردن انواع اتچمنت از جمله صداخفه کن و دوربین را در بر می‌گیرد. همچنین از طریق این نوع شخصی سازی می‌توان عملکرد سلاح را بهبود بخشید. در پایان به این نکته اشاره شد که استفاده طولانی مدت از یک اسلحه باعث بهبود مهارت در هنگام شلیک با آن می‌شود. برای مثال، پس از مدتی نشانه تیراندازی کوچک‌تر می‌شود تا دقت افزایش یابد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین سال ۱۳۹۹) برای برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammadalihassanzadeh4@gmial.com
    mohammadalihassanzadeh4@gmial.com | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

    لعنتی ترامادول روحیه

  • mohammadalihassanzadeh4@gmial.com
    mohammadalihassanzadeh4@gmial.com | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

    لعنتی ترامادول روحیه???

مطالب پیشنهادی