ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Cyberpunk 2077
اخبار و مقالات

توسعه‌دهنده Cyberpunk 2077 از زحمات بتسدا در ساخت Starfield دفاع کرد

استارفیلد بازی خوبی است، اما مورد انتقادات غیرمنتظره‌ای از سوی بازیکنان قرار گرفت که با بازگشت شکوهمندانه‌ی Cyberpunk 2077 2.0 تشدید شد. اما در پاسخ به شکایات یکی از بازیکنان در مورد استفاده بتسدا از ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۱۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۳

استارفیلد بازی خوبی است، اما مورد انتقادات غیرمنتظره‌ای از سوی بازیکنان قرار گرفت که با بازگشت شکوهمندانه‌ی Cyberpunk 2077 2.0 تشدید شد.

اما در پاسخ به شکایات یکی از بازیکنان در مورد استفاده بتسدا از Creation Engine 2 - نسخه به‌روز شده موتور قدیمی که اولین بار در سال ۲۰۱۱ برای The Elder Scrolls 5: Skyrim استفاده شد - یکی از توسعه‌دهندگان Cyberpunk 2077 از اثر علمی تخیلی بتسدا دفاع کرد.

پاتریک کی میلز، طراح ارشد کوئست گفت موضوع بحث فناوری نیست، بلکه توسعه‌دهندگان استارفیلد «فقط با زمان خود کار متفاوتی انجام دادند».

او که به عنوان طراح کوئست در The Witcher 3 و بسته‌های الحاقی آن نیز خدمت کرده، نظر بسیار متفاوتی در مورد نحوه برخورد هر بازی با سینماتیک دارد. او معتقد است که موضوع بحث توانمندی نیست، بلکه اولویت است.

Cyberpunk 2077

به دلایل زیادی آن‌ها بر چنین چیزی تمرکز نکردند و باید گفت سطح بالای آزادی بازیکن در واقع به اندازه ابزارها مهم است. شما نمی‌توانید کار جودی را [در استارفیلد] انجام دهید، زیرا می‌توانید آن صحنه را در هر زمانی در صد سیاره متفاوت اجرا کنید.

آن‌ها صحنه‌هایی را انجام می‌دهند که به شیوه‌ای دقیق‌تر اجرا می‌شوند، مانند ملاقات با Constellation برای اولین بار، برخی سکانس‌های کوئست‌ها و غیره. اما صحنه‌های بسیار بیشتری با گروه بازیگران چرخشی از شخصیت‌ها و تعداد شگفت‌انگیز مکان‌های ممکن دارند.

Cyberpunk 2077

در مقام مقایسه، او گفت که ساخت هر صحنه بزرگ در Cyberpunk 2077 سال‌ها طول کشید و اگر کسی سعی می‌کرد این کار را در یک بازی با مقیاس استارفیلد انجام دهد، «تا ابد مشغول آن بود».

در عوض BG3 منابع خود را برای دادن حداکثر آزادی بازیکن به کار برد، آن‌ها فقط با زمان خود کار متفاوتی انجام داد و هیچ مشکلی وجود ندارد. شما می توانید بخواهید صحنه‌های آن‌ها بیشتر سینمایی یا هر چیز دیگری باشد و این منصفانه است، اما بهایی دارد.

پچ ۲.۰۱ بازی Cyberpunk 2077 امروز منتشر شد. این آپدیت جدید شامل بهبود عملکرد (به ویژه در منطقه Dogtown) در رایانه شخصی و کنسول‌ها و همچنین رفع مشکلات جزئی است.

علاوه بر این، مشکلی که باعث می‌شود هنگام بازی با ماوس و کیبورد، دکمه‌های کنترلر نمایش داده شود نیز رفع شده است. مشکل تنظیم موسیقی رادیو در پلی‌ استیشن از دیگر باگ‌هایی‌ است که در بازی رفع می‌شود.


بررسی بازی کانتر استرایک ۲

تاریخ انتشار بازی ترسناک Stray Souls مشخص شد - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hamidrezahr91699
    hamidrezahr91699 | ۱۴ مهر ۱۴۰۲

    متاسفانه یه اکیر گیمرا کنونی فقط صحنه سینماتیک دوست دارن و متوجه نمیشن که انجام اینکار تو بازی مثل استارفیلد تقریبا غیر ممکنه اگر استارفیلد بخواد به کیفیت گرافیکی بازیا کنونی برسه بخاطر وسعت و بزرگی و تعداد زیاد ان پی سی ها قابل تعامل و داستانها جانبی زیادش یه ده سال دیگه زمان نیاز داشت که باز ده سال دیگه همه میگفتن این بازی گرافیکش برا ده سال پیشه و بروز نیست

  • گوست مهربون
    گوست مهربون | ۱۴ مهر ۱۴۰۲

    بتسدا: مشکل دارید ما داریم زحمت میکشیم
    شما نمیدونید چه بلایی سر ما اومده

  • death of darksider
    death of darksider | ۱۳ مهر ۱۴۰۲

    خسته نباشید ولی یه اشتباه تایپی است به جای 2011 نوشتید 20211

مطالب پیشنهادی