Cyberpunk 2077 Phantom Liberty هیچوقت قرار نبود بعد از داستان اصلی بگذرد
به تازگی مشخص شده که سی دی پراجکت هیچوقت به فکر ساخته یک بسته الحاقی نبوده که داستان آن پس از پایانهای چندگانه Cyberpunk 2077 بگذرد. کارگردان داستان بازی، ایگور سارزینسکی، به PC Gamer گفت ...
به تازگی مشخص شده که سی دی پراجکت هیچوقت به فکر ساخته یک بسته الحاقی نبوده که داستان آن پس از پایانهای چندگانه Cyberpunk 2077 بگذرد.
کارگردان داستان بازی، ایگور سارزینسکی، به PC Gamer گفت که ادامه داستان اصلی بازی فقط باعث کمارزش شدن پایانهای دراماتیک میشد. او توضیح داد:
ما چند سناریو دیگر را در نظر گرفتیم، اما هیچ کدام ادامهی داستان اصلی بازی نبود.
موقعیت Phantom Liberty به عنوان یک بسته الحاقی در اواسط بازی به این دلیل بود که CDPR از نتیجهگیری بازی اصلی راضی بود. سارزینسکی ادامه داد:
پایانها همانطور که میخواستیم نوشته شدند - احساس پریشانی به بازیکنان دست دادند، آنها را مجبور به تفکر کردند، پاسخهای مستقیم ارائه نکردند. پایانهای بازی در ذهن شما باقی میمانند. نیازی نبود ارزش آنها را کم کنیم.
به نظر میرسد که این رویکرد بر اساس استقبال از Phantom Liberty و آپدیت 2.0 نتیجه داده است. اما ایجاد یک اکسپنشن پس از بازی نیز یک چالش ساخت برای استودیو ایجاد کرد.
از آنجایی که Cyberpunk 2077 دارای یک خط داستانی منشعب با پایانهای متعدد است، ایجاد یک بسته الحاقی پس از بازی اساسا یک «Canon» اندینگ ایجاد میکند و انتخابهای بازیکنان را نفی میکند.
سارزینسکی توضیح داد:
پایانها آنقدر متنوع هستند که نمیتوان یک موضوع پس از داستان اصلی را برای همه آنها معنا کرد، شما نمیخواهید یکی را انتخاب کنید و انتخابهای دیگران را نادیده بگیرید.
در حالی که CD Projekt Red داستان بازی اصلی را طولانی نکرد، تیم با انتشار Phantom Liberty پایان دیگری را رقم زد. این بسته الحاقی الحاقی و بهروزرسانی نسخه 2.0 پایان خوبی برای مسیر پرفراز و نشیب Cyberpunk 2077 رقم زد. پچ ۲.۰۲ اخیرا منتشر شد که برخی از باگهای پیش آمده را برطرف کرد.
بررسی بازی اسپایدرمن ۲
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
Cyberpunk 2077 خدایی داستان تمیزی داشت❤️