سازندگان Cyberpunk 2077 برای تکمیل آن باید بیش از اندازه کار کنند
روز گذشته متوجه شدیم که Cyberpunk 2077 با پنج ماه تاخیر عرضه خواهد شد. با وجود زمانی که تیم سازنده در سیدی پراجکت رد برای ساخت این بازی خریده است، هنوز هم آنها باید بسیار ...
روز گذشته متوجه شدیم که Cyberpunk 2077 با پنج ماه تاخیر عرضه خواهد شد. با وجود زمانی که تیم سازنده در سیدی پراجکت رد برای ساخت این بازی خریده است، هنوز هم آنها باید بسیار بیشتر از مدت زمان معقول برای رساندن بازی به روز انتشار تلاش کنند.
در جریان کنفرانس خبری جدیدی که سیدی پراجکت رد برای اعلام تاخیر در عرضه برگزار کرد، یکی از خبرنگاران در مورد میزان کرانچ مورد نیاز (اضافه کار بیش از اندازه) برای اتمام این پروژه از تیم سازنده بازی سوال کرد و این پاسخ را شنید:
اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم، در بعضی از موارد بله. ما سعی میکنیم تا جای ممکن از کرانچ جلوگیری کنیم اما با توجه به آن که در مراحل انتهایی تولید هستیم، متاسفانه نیاز به انجام این کار خواهد بود.
کرانچ بیش از اندازه برای رساندن بازی به تاریخ انتشار یکی از مشکلات مهم بازیسازی در سالهای اخیر است. طی سالهای اخیر متوجه شدیم که استودیوهای بزرگی مثل تریآرک و ناتیداگ برای به موقع رساندن بازیهای خود کارمندان خود را به کرانچ مجبور میکنند.
این کار در بعضی از موارد به یکی از عادتهای کاری استودیوها تبدیل شده است و بسیاری از افرادی که تصمیم برای کار کردن با آنها میگیرند میدانند که قرار است به اضافهکاریهای سنگین عادت کنند.
Cyberpunk 2077 که قرار بود در ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ منتشر شود، بهخاطر طولانیتر شدن روند ساختش حالا در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۷ شهریور ۱۳۹۹) عرضه خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
- The Witcher 3: Wild Hunt دوباره رکورد شکست
- عرضه Cyberpunk 2077 هم عقب افتاد
- سیدی پراجکت رد و نویسنده رمانهای The Witcher قرارداد جدیدی با هم امضا کردند
- اگر The Witcher 4 ساخته شود، گرالت دیگر شخصیت اصلی آن نخواهد بود
تماشا کنید: برنامه ویدیویی ویجیاتو – ۵ انتظاری که از بازسازی Resident Evil 3 داریم
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خیای منتظرشم.
بابا نخواستیم اصلا سال دیگه هم بدین من راضی ام