ورود به ویجیاتو

بازیابی رمز عبور

ورود با شبکه‌های اجتماعی

کاربر جدید هستی؟ ثبت نام کن

ثبت‌نام در ویجیاتو

ثبت نام با شبکه‌های اجتماعی

قبلا در ویجیاتو ثبت نام کردی؟ وارد شو

بازیابی رمز عبور

میتونی وارد ویجیاتو بشی یا ثبت نام کنی

کارگردان Bleeding Edge از تاثیر گیم پس روی روند ساخت بازی می‌گوید

حالت‌های تمرینی متعددی برای بازی در نظر گرفته شده‌اند

۰

بازی مبارزه‌ای 4v4 استودیوی نینجا تئوری با نام Bleeding Edge، همانند سایر عناوین انحصاری ایکس باکس همزمان با انتشار روی سرویس گیم پس نیز در نظر خواهد بود. به همین دلیل بازیکنان به مراتب بیشتری توجهشان به بازی جلب خواهد شد و کارگردان بازی هم کمی در این مورد و تاثیرش روی روند ساخت بازی صحبت کرده است.

رانی تاکر در گفت و گویی با Gamesindustry.biz می‌گوید مسیر توسعه این بازی به خاطر گیم پس تغییر کرده است؛ به این دلیل که بازی حالا میزبان مخاطبانی خواهد بود که با این سبک آشنایی ندارند.

در حال حاضر روی تجربه بازیکنان جدید تمرکز کرده‌ایم. عرضه روی گیم پس کمی شرایط را نسبت به فروش عادی عوض می‌کند. آن‌هایی که می‌روند و بازی را به صورت مجزا خریداری می‌کنند احتمالا به این دلیل است که از این سبک درک دارند. یعنی با کنترل اهداف یا شخصیت‌های کلاس‌بندی شده آشنا هستند. اما اگر کسی از طریق گیم پس به بازی آمده باشد و چندان با این سبک آشنا نباشد، احتمالا شروع سخت‌تری در بازی خواهد داشت. شاید کاربرد هر دکمه را ندانند، شاید حالت‌های بازی را بلد نباشند. به همین خاطر روی این مسئله تمرکز کرده‌ایم و می‌خواهیم بازیکنان جدید مسیر راحتی را طی کنند.

تاکر در ادامه تایید کرد که بازی شامل حالت‌هایی برای مبارزه با هوش مصنوعی و همچنین تمرین آزادانه خواهد بود. او امیدوار است که بازیکنان از این طریق بتوانند کمی آماده‌‎تر وارد فضای چندنفره شوند و درک بیشتری از نقش خود در بازی و اهمیت کارگروهی پیدا کنند.

Bleeding Edge در تاریخ ۲۴ مارچ ۲۰۲۰ (۵ فروردین ۱۳۹۹) برای ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. همان طور که اشاره شد بازی برای هر دو پلتفرم از طریق گیم پس نیز در دسترس بوده و نسخه پی سی روی فروشگاه استیم نیز به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

.کپی شد https://vgto.ir/2lg

نظر تو چیه ؟

avatar
1000
  مشترک شدن  
اطلاع رسانی کن
ورود
بارگذاری...
ثبت نام
بارگذاری...