نسخه PC بازی Death Stranding تاخیر خورد
نسخه کامپیوتری بازی Death Stranding برای مدت حدودی شش هفته تاخیر خورد؛ طبق اعلام رسمی توییتر استودیوی کوجیما پروداکشنز، تاریخ انتشار این بازی از ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) به ۱۴ ژولای (۲۴ تیر) موکول شد. ...
نسخه کامپیوتری بازی Death Stranding برای مدت حدودی شش هفته تاخیر خورد؛ طبق اعلام رسمی توییتر استودیوی کوجیما پروداکشنز، تاریخ انتشار این بازی از ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) به ۱۴ ژولای (۲۴ تیر) موکول شد.
دلیل این اتفاق هم مشخص است؛ تیم توسعه دهنده به خاطر شیوع ویروس کرونا مجبور هستند از خانه کار کنند و این موضوع کمی در روند پورت و پولیش نهایی نسخه کامپیوتری بازی تاثیر گذاشته و به همین ترتیب تاریخ انتشار عقب افتاد.
با توجه به تعطیلی موقتی استودیوی کوجیما پروداکشنز، لازم دانستیم تا تاریخ عرضه پورت پیسی بازی Death Stranding را ۱۴ ژولای (معادل با ۲۴ تیر) به تعویق بیاندازیم، تا بتوانیم برنامههای توسعه را ضمن حفظ شرایط ایمن پیش ببریم. از شما بابت صبوریتان و پشتیبانی و حمایت مداوم تشکر میکنیم.
بیشتر بخوانید:
- طرفداران معتقدند کوجیما با Death Stranding ویروس کرونا را پیشبینی کرده است
- داستان کامل بازی Death Stranding
گفتنی است نسخه PC بازی Death Stranding از نمایشگرهای فوقعریض پشتیبانی کرده، فریم ریت بالاتری دارد، و البته قابلیت Photo Mode را هم ارائه میکند. این بازی از طریق هر دو پلتفرم استیم و اپیک استور، به صورت همزمان منتشر خواهد شد و از قفل Denuvo استفاده میکند.
همانطور که میدانید جدیدترین اثر هیدئو کوجیما نوامبر سال قبل برای پلی استیشن 4 منتشر شده و نیما فرشین در نقد ویجیاتو بازی مینویسد: «Death Stranding واقعا بازی متفاوتی است، داستانش به شدت شنیدنی خواهد بود و کارگردانی فوقالعادهاش متعجبتان میکند. تنها ایرادش این است که کوجیما خیلی برای مراحل جانبی بازی وقت نگذاشته و فصل سوم آن را بیش از حد طولانی کرده. این موضوع باعث شده که بسیاری از گیمرها قبل از اینکه بازی واقعا شروع شود از آن خسته شوند. با این حال، همانطور که گفتم، Death Stranding آنقدر ویژگی خوب دارد که بتوان قصه آن را تا انتها دنبال کرد.»
تماشا کنید: ویجیاتو – ۳ اشتباه کوجیما در ساخت Death Stranding
تماشا با کیفیت بالا در یوتیوب
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
باو چه وضعشه من هر روز میشینم تریلرها رو نگا میکنم روز شماری میکنم تا بیاد بعد خیلی شیک و مجلسی تو یه خط میان میگن چون شرکت تعطیله 2 ماه تاخیر میزنیم:/
یکی از مشکلات این بازی این بود که اینقدر چیزهای جدید داشت ادم چند ساعت اول واقعا گیج میشد. منوهای پیچیده بازی این مشکلو چند برابر کردن. تازه بعد از 10 ساعت دستتون میاد چه خبره، البته نه کامل.
از طرفی فیزیک بازی هم غیرطبیعی عمل میکرد، دیالوگایی که کوجیما نوشت به شدت سطحی بودن، و داستان به شدت پراکنده روایت میشد و اخرشم به یه جمع بندی منسجم نرسید.
یه مشکل دیگه هم این بود که روند بازی به شدت کند هست، و البته لذت بخش. منتها انیمیشن لوپ های خیلی زیاد به شدت ادمو اذیت میکنه موقع تعامل با ترمینال ها.
به هر صورت Death Stranding با بهترین بازی سال فرسخ ها فاصله داشت، اما یکی از متفاوت ترین ها و خلاقانه ترین هاش بود. چیزی که بعد تجربه بازی فهمیدم اینه که کوجیما:
1- گیم دیزاینر خیلی خوبیه
2- روایت کننده بدیه
3- متقلب و کلاهبردار نیست
4- اما به شدت مغرور شده در طول زمان که به نظر منتقدا توجه نکنه
اگه به جای ترفندهای تبلیغاتی و تورهای جهانی و تمرکز بیش از اندازه رو موشن کپچر و بازیگرا، روی مباحث بنیادی بازی تمرکز می کرد اون موقع شانس گوتی رو داشت.