ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

Cyberpunk 2077 از نظر طراحی مراحل یک جهش بزرگ نسبت به The Witcher 3 خواهد بود

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده که به گیم‌پلی و پیشرفت‌های این بازی نسبت به عناوین قبلی سی دی پراجکت رد می‌پردازد. این خبر از ردیت می‌آید که در آن، کاربری ...

رایان زجاجی
نوشته شده توسط رایان زجاجی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده که به گیم‌پلی و پیشرفت‌های این بازی نسبت به عناوین قبلی سی دی پراجکت رد می‌پردازد.

این خبر از ردیت می‌آید که در آن، کاربری به نام Moraez جزئیاتی که از پادکست‌های سایت آلمانی GameStar جمع‌آوری کرده بود را به اشتراک گذاشته است. این پادکست‌ها به زبان آلمانی هستند و تنها مشترکان پولی GameStar می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. اما Moraez لطف کرده و برخی از مهم‌ترین بخش‌های آن‌ها را ترجمه و خلاصه کرده است.

این کاربر ابتدا این را نوشته که طبق گفته سازندگان، پیشرفت بازی در زمینه طراحی مراحل، قابل مقایسه با پیشرفتی که Witcher 3 نسبت به Witcher 2 داشت خواهد بود (که در ادامه هم کمی به آن پرداخته می‌شود). یک پیشرفت کوچک‌تری هم که بازی داشته این است که دیگر آن آیکون‌های بشکه در Witcher 3 که کل مپ را پر می‌کردند را نخواهیم دید، تا بازیکنان راحت‌تر بتوانند تمام مپ بازی را کامل بگردند.

یکی از جزئیاتی که پست Moraez به آن می‌پردازد، سیستم مبارزه با سلاح سرد Cyberpunk 2077 است. ما در اولین دموی گیم پلی بازی که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد شاهد نمایش تکه‌هایی از این مبارزات بودیم. طبق گفته‌های این کاربر، سیستم مبارزه با سلاح سردی که در تریلر E3 دیدیم اصلا نزدیک به چیزی نبود که سازندگان می‌خواستند و در بازی نهایی شاید پیشرفت‌های چشم‌گیری در آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

اما نکته‌ای جالب در پست او وجود دارد که مربوط به ساختار مراحل بازی می‌شود. در Cyberpunk 2077 برای کامل کردن هر ماموریت، تقریبا سه برابر Witcher 3 برای تمام کردنشان راه خواهید داشت. تا حدی که فلسفه سازندگان این بوده که «احمقانه‌ترین کاری که بازیکنان می‌توانند بکنند چیست و چجوری می‌توان ماموریت را ادامه داد». تنها چیزی که مانع تمام کردن یک ماموریت می‌شود، مرگ بازیکن است.

یکی از بخش‌های مهم بازی، فضای سایبری آن است و طبق گفته سازندگان، در اینجا عملا شاهد ملاقات Skyrim با Tron هستیم. در اینجا می‌توانید سلاح‌های فانتزی برای خود داشته باشید و موجودات مختلفی از دنیاهای فانتزی را برای کمک به خود احضار کنید، تا با کمکشان به مقابله با دیگر هکرها بروید.

از دیگر نکاتی که به آن اشاره شده تاثیر پاندمی کروناویروس روی ساخت بازی بوده که در حال حاضر، حداقل ۷۰۱ نفر از خانه‌هایشان روی بازی کار می‌کنند. آن‌ها همچنین بسیار به خود افتخار می‌کنند که توانستند حضور کیانو ریوز در بازی را تا E3 2019 یک راز نگه دارند.

Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۷ شهریور برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و بعدا برای گوگل استیدیا، ایکس باکس سری ایکس و احتمالا پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. در تاریخ ۵ تیر هم می‌توانید منتظر رویدادی برای نمایش بخش‌های بیشتری از بازی باشید.


ویجی لاگ: تمام جزییاتی که در گیم‌پلی ۱۸ دقیقه‌ای Ghost of Tsushima متوجه‌شان شدیم

تماشای ویدیو با بالاترین کیفیت در یوتوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

    سی دی پراجکتو بایو با یوبیسافت ترکیب کنن

    • witcherpunk
      witcherpunk | ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

      حق کمتر بگو

  • وحید
    وحید | ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

    این بازی عالی میشه ?

مطالب پیشنهادی