اطلاعات جدیدی از بازی God of War Ragnarok منتشر شد
God of War Ragnarok قرار است دوران اسکاندیناوی این مجموعه را به پایان برساند، حماسهای که کریتوس با تبدیل شدن به یک خدای وظیفهشناستر و پدری مهربانتر، تاوان گذشته دردسرسازش را میدهد. در قسمت دوم، ...
God of War Ragnarok قرار است دوران اسکاندیناوی این مجموعه را به پایان برساند، حماسهای که کریتوس با تبدیل شدن به یک خدای وظیفهشناستر و پدری مهربانتر، تاوان گذشته دردسرسازش را میدهد.
در قسمت دوم، کریتوس و آترئوس باید از یک فاجعه از پیش تعیین شده جلوگیری کنند و از دوستان قدیمی و جدید کمک بخواهند تا در برابر آسگارد موفق شوند و امیدوار باشند که از جنگ همه جانبه جلوگیری کنند.
مجله گیم اینفورمر با اریک ویلیامز، کارگردان تازه منصوب شده God of War و همچنین برخی از طراحان مراحل، UX و مبارزات در مورد تجربه آنها در ساخت دنباله مورد انتظار و مهمترین تغییراتی که در بخش اکشن و اکتشاف رخ میدهد، صحبت کردند.
علاوه بر این، در آینده اطلاعاتی در مورد ابزار کریتوس، قلمرو کوتولههایی که قبلاً دیده نشده، تعداد بیسابقه ویژگیهای دسترسیپذیری موجود در زمان لانچ و برخی بهروزرسانیهای کوچک ولی کاربردی دیگر، از جمله مکانیکهای جدید برای حرکت در محیط، کسب خواهیم کرد.
در رابطه با مبارزات، دو سلاح اصلی از بازی قبلی، Leviathan Axe و Blades of Chaos بازخواهند گشت اما عملکرد آنها گسترش یافته و سپرهای جدید به بازیکنان این امکان را میدهد که در هر شرایطی در نبرد آنچه را که نیاز دارند، انتخاب کنند.
به گفته طراحان، مبارزات قسمت دوم برای فراتر رفتن از عنوان اصلی و گسترش آنچه قبلاً وجود داشت، طراحی شده است. یک سیستم المنتال (Elemental) جدید وجود خواهد داشت که به هر دو سلاح گره خورده است. همچنین اصطلاحا یک لایه عمودی بودن در ساختار مبارزات بازی اضافه شده که مبارزات بازی را سختتر و سریعتر از قبل کرده است.
بازیکنان میتوانند یخ را با تبر و آتش را با تیغه ترکیب کنند. این سلاحها با هم سیستمی به نام Weapon Signature Moves را میسازند که با فشار ساده دکمه مثلث انجام میشود که در بازی اصلی به جز فراخوانی تبر پرتاب شده یا بازگشت به تبر در صورت تجهیز تیغه، کارکرد دیگری نداشت.
هر سلاح، حملهی ویژه (Special Attack) مخصوص به خود را خواهد داشت. زرههای بازی نیز زمانی که ارتقا پیدا کنند، دارای حملات مخصوص خواهند بود و تعداد زرهها نیز افزایش چشمگیری داشته که کارآمدتر از گذشته شدند.
جزئیات جدیدی نیز در مورد گزینههای دفاعی در God of War Ragnarok اعلام شده است. دو سپر متفاوت وجود خواهد داشت، یکی به نام Dauntless Shield بر حرکات سریع تمرکز خواهد داشت و دیگری به نام Stonewall Shield بر نبردهای تدافعی با سرعت آهستهتر تمرکز خواهد کرد.
هر دوی این سپرها به بازیکنان این امکان را میدهند که بهترین تصمیم ممکن را بگیرند تا چگونه میخواهند بازی کنند و چگونه به دشمنان نزدیک شوند، مشابه نحوه برخورد بازیکنان با موقعیتهای مختلف مبارزه در سری Dark Souls.
توسعهدهندگان همچنین تایید کردند که سپرهای بیشتری وجود خواهد داشت که بخش مهمی از گیمپلی را به خود اختصاص میدهند. به علاوه در رابطه با درجه سختی بازی گفتند که دشوارتر از گذشته شده و مناطق جدید برای بازیکنان چالشبرانگیز خواهد بود و با دشمنان متنوعتری روبرو خواهند شد.
باید منتظر ماند و دید که آیا سلاحهای جدیدی برای کریتوس و آترئوس که قویتر از همیشه شده، وجود خواهد داشت یا خیر. اما به نظر میرسد که توسعه سیستم مبارزات خارقالعاده God of War 2018 حرکت مناسبی از طرف توسعهدهندگان بوده است.
God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر مصادف با ۱۸ آبان برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد
ولاگ گیمزکام #5 – برگشتیم به گذشته
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اه اون کله بریده شده هنوز همراهمونه؟,
آره دیگه. اون میمیره. دانا ترین فرد در نورس
میدونم ولی ازش متنفرم