بازخوردهای اولیه Death Stranding احتمالا ناامیدتان میکند
با وجود اینکه سونی محدودیت انتشاری بررسیهای دث استرندینگ (Death Stranding) را به ۱ نوامبر (جمعه ۱۰ آبان – ساعت ۱۰:۳۰ صبح) موکول کرده اما شیراکو (Shirrako) که یکی از یوتیوبرهای بازیهای ویدیویی است، بازی ...
با وجود اینکه سونی محدودیت انتشاری بررسیهای دث استرندینگ (Death Stranding) را به ۱ نوامبر (جمعه ۱۰ آبان – ساعت ۱۰:۳۰ صبح) موکول کرده اما شیراکو (Shirrako) که یکی از یوتیوبرهای بازیهای ویدیویی است، بازی به دستش رسیده و تصمیم گرفته زودتر این محدودیت را بکشند.
حرفهایش اسپویل داستانی ندارند اما اگر میخواهید بازی همانطور که کوجیما خواسته بود، مبهم باقی بماند و خودتان همهچیز را در دث استرندینگ تجربه کنید، بنابراین پیشنهاد میکنیم خواندن مطلب را ادامه ندهید.
شیراکو که هنوز بازی را تمام نکرده و تا اینجا به تجربهاش امتیاز ۸ از ۱۰ را داده، دث استرندینگ را عنوانی فوقالعاده آهسته نامیده است. به اعتقاد او بازی داستان جالبی دارد اما این ریتم کند باعث شده تا بین اتفاقات فاصله بیافتد. تا جایی که اگر بازی یک مدت کنار بگذارید و دوباره برگردید، احتمالا فراموش خواهید کرد که در آخرین کاتسین چه اتفاقاتی افتاده است:
دث استرندینگ یک ساعتش چیزهای خیلی باحال و چهار ساعتش رساندن بسته به بقیه شخصیتها است. جستجوی یک منطقه جدید جذابیتهای خودش را دارد ولی وقتی بازی از شما میخواهد تا پنج کیلومتر به عقب بروید و بستهای را ببرید، احتمالا با خودتان میگویید: «برو بابا»
بازی به خوبی گاد آو وار یا رد دد ردمپشن نیست اما مسئله اینجاست که با اثری متفاوت روبهرو هستیم. دث استرندینگ تمرکز زیادی روی جستجو و همکاری دارد. اگر انتظار متال گیر سالید 6 با ویژگیهای اکشنی سوم شخص/مخفی کاری دارید، ناامید میشوید.
شیراکو در ادامه اضافه کرد که تمام پناهگاهها شبیه به یکدیگر هستند و بازی سیستم تغییر شب و روز ندارد و جای آن سازنده با باران روی گیمپلی تاثیر گذاشته است. نکته اینجاست شیراکو هنوز بازی را تمام نکرده و خود کوجیما هم قبلا در مصاحبهای تاکید داشت که بازی تازه بعد از نیمه ابتداییاش آغاز میشود.
اما این یوتوبر تنها کسی نیست که نظرش را پیرامون بازی گفته و یکی از کاربرانِ فروم ردیت که بازی را به اتمام رسانده (با توجه به اسکرین شاتهایی که منتشر کرده) و به آن ۹ داده کمی نظر مثبتتری نسبت به دث استرندینگ دارد.
او تجربهاش را اینگونه توصیف کرده است: اگرچه پیادهرویهایِ ابتدای بازی بهنظرم بیش از اندازه است اما همین که ادامه دادم، این ماجراجویی ارزش خودش را نشان داد. در بخشهای پایانی اتفاقاتی میافتد که عاشقش میشوید. بازی رفته رفته ریتمش تندتر میشود، با ارتقا سریعتر جابهجا میشوید و همچنین المانهای بیشتری از سبک «اکشن سوم شخص» را خواهید دید.
البته با تمام این صحبتها، هنوز برای نتیجهگیری زود بوده و بهتر است تا انتشار بررسیهای دث استرندینگ صبر کنیم. ساخته جدید کوجیما ۸ نوامبر (۱۷ آبان) برای پلی استیشن 4 منتشر میشود.
بیشتر بخوانید:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شما هم با این تیترتون همه زورتونو میزنید نون به نرخ روز بخورید