ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اشتباهات Death Stranding
ویدیو

ویجیاتو – ۳ اشتباه کوجیما در ساخت Death Stranding

چند وقت پیش بالاخره و پس از کلی انتظار، Death Stranding منتشر شد. بازی همانطور که انتظار می‌رفت یک اثر کاملا سلیقه‌ای است که بعضی‌ها به شدت از آن لذت می‌بردند و برخی دیگر حتی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۲۱:۱۱

چند وقت پیش بالاخره و پس از کلی انتظار، Death Stranding منتشر شد. بازی همانطور که انتظار می‌رفت یک اثر کاملا سلیقه‌ای است که بعضی‌ها به شدت از آن لذت می‌بردند و برخی دیگر حتی نمی‌توانند ساعات ابتدایی آن را تحمل کنند. همانطور هم که در بررسی بازی به آن اشاره کردیم، فصل‌های ابتدایی بازی بسیار طولانی هستند و هیچ محتوای پخته‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته نشده.

به خاطر همین دلایل بازی نقدهای کاملا متفاوتی هم از منتقدین دریافت کرد. هایپی هم که خود کوجیما باعث آن شده بود، مزید بر علت شد تا مشکلات Death Stranding بیشتر هم به چشم بیایند. این مسئله روی فروش بازی هم تاثیر خود را گذاشت. شاید از یک انحصاری‌های پلی استیشن 4 که کوجیما وظیفه کارگردانی آن را به عهده گرفته بود، حداقل در امر فروش بیشتر از این‌ها انتظار می‌رفت.

اما واقعا چرا چنین اتفاقی افتاد؟ به عقیده ما، سه دلیل برای توجیه این مسائل وجود دارد که در این قسمت از برنامه ویدیویی ویجیاتو به آن‌ها می‌پردازیم. پس از شما دعوت می‌کنم که تا انتهای این ویدیو با ویجیاتو همراه باشید.

لینک دانلود ویدیو با کیفیت 1080p

لینک تماشا از یوتیوب

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Siavash-for
    Siavash-for | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

    اتفاقا من با این بازی خیلی حال کردم و تو ذهنم موندگار شد این نقد شماعه که ایراد داره درضمن کوجیما در حدی نیس که ۳ نفر جوون که هیچ اعتباری تو دنیا ندارن ازش ایراد بگیرن درضمن اگه بده چطور اون همه جایزه گرفته و داستان و کارگردانیش اون طور دیوانه واره

  • amjad
    amjad | ۱۸ آذر ۱۳۹۸

    نقد کوبنده ای بود
    من کوانتوم بریک و کنترل رو بازی کردم و خیلی حال کردم
    بعدش نقد بررسی هاشونو که خوندم همینجوری کوبنده بودن


    اینم مثل اونا باید معرکه باشه

  • Arshia
    Arshia | ۱۶ آذر ۱۳۹۸

    ممنون جالب بود واقعا و حرف های خوبی زدین . این که کجیما رو نقد کنید که خیلی خوبه ، چرا که نه ! کجیما رو اگر بخواهیم بگیم بازی ساز افسانه ای (که خوب به نظر من خیلی زیادی هست شاید قبل از مرگش با آثار دیگه ای که میده بیرون بشه این صفت رو بهش چسبوند اما فعلا نه ! ) باید نقد کننده های سراسر جهان رو رازی نگه داره و نقد های شما هم عالی ! کلا خوبین دیگه ??? اما در مورد این که شخصیت سازی مشکل داره باید ببینم توی سال های دیگه با بازی ها وداستان های اصلی وفرعی و دی ال سی های مختلف چه برنامه ای داره برای جیب ما ? به نظر من که بعید هستش که انقدر سطحی‌از روی یکسری چیز ها رد بشه ! در مورد ۴ **** سال ??? هم خوب این رو باید در نظر بگیریم استدیو تازه تاسیس هست ! باید یک زیر ساخت میان نسلی طراحی می شد که حداقل بتونن ۲،۳ سال بعد از نشر بازی با اون مانور بدن ، درسته که موتور مال خودشون نبوده اما کلی کار کردن روی همون موتور ! این ها هست دیگه‌! گیم پلی و بازی کردن هم ، خوب مگه قدم زن توی یک محیط با‌طراحی خوب و صدا و آهنگ های به یاد موندنی و هدف مشخص (نه مثل هر بازی دیگه ای بورو بکش)بده‌؟به نظر من نه‌!

  • محمد نصیب زاده
    محمد نصیب زاده | ۱۵ آذر ۱۳۹۸

    واقعا خجالت نمیکشید کوجیما رو نقد میکنید!؟؟ شما به کجا رسیدید که تحلیل فلسفی میکنید روی کاری که هنوز همه بازی نکردن ونظرشونو ابراز نکردن!! شما باید بگید نظر ما درباره بازی اینه نه اینکه مثل بچه پرروها هرلیچاری دلتون خواست بار این بنده خدا کردید! اگه به نقد کردن باشه باید منتظر منتقدهای حرفه ای باشیم وصبرکنیم ببینیم بقیه هم چه نظری دارند .....

  • reza
    reza | ۱۴ آذر ۱۳۹۸

    فعلا که تو ۹ بخش نامزد شده
    و ترکونده
    به هر حال سطحی نگاه کردن به یه بازی و گارد گرفتن مثل این سه مجریه عزیز دردیو دوا نمیکنه
    قبلا تو یه پست دیگه هم راجبه این بازی گفتم که باید رو درجه سختی بالا انجام بشه همونطور که خود بازی هم بهش اشاره کرده
    منم که از بازی خوشم اومده نمیگم‌ ایرادی تو شخصیت پردازی وجود نداره
    ولی وقتی بازیو ایزی میذارید بازی میکنید و از طرفی هم زیادی تحت تاثیر واژه کولبر قرار میگیرید خود به خود از مسیر خارج میشید
    داستان بازی عمیق و فلسفیه
    گیم پلی بسته به نوع بازیتون جذابیت خوبی داره حتی تا قبل از اپیزود ۴
    گرافیک و صدا گذاری هم که حرفی برا گفتن نمیذاره

  • پارسا اقتصادی
    پارسا اقتصادی | ۱۴ آذر ۱۳۹۸

    عالی عالی عالی عالی!!!
    چهار ****** سال! ???
    بالاخره کاری که مدت‌هاست منتظرم یه سایت درست‌حسابی انجام بده، نقد بازی کوجیما و مهم‌تر، شخص کوجیماست. مرسی که این کار رو بالاخره انجام دادید. شانس اوردید اینجا گیمفا نیست وگرنه مریدان استاد می‌ریختن اینجا بدبختتون می‌کردن! ?
    فقط یک ایراد توی فیلمتون هست اونم اینه که در بخش دوم نوشتید Not Funny, Not Funny at All.
    Funny با Fun فرق داره و جفتشون صفت‌اند. اولی یعنی خنده‌دار، دومی یعنی سرگرم‌کننده. بنابر چیزی که آقای وفانژاد گفتن، باید نوشت Not Fun, Not Fun at All.
    و اینکه در کل دوباره ممنون از این ویدیو. ?

    • محسن وفانژاد
      محسن وفانژاد | ۱۴ آذر ۱۳۹۸

      مرسی پارسا. آره متاسفانه اون اشتباه لحظه آخری بود و بهش توجه نکردیم. بابتش عذر می‌خوایم.

  • NemessiS
    NemessiS | ۱۴ آذر ۱۳۹۸

    والا همینو بگو
    بخدا بعد انتشار بازی من مطمینم مدیرای کونامی از تصمیمشون راجب قطع همکاری با کوجیما راضی ترم شدن
    طرف خیلی دیگه توهم از خود متشکل بودن داره
    صفر تا صد بازیش،نود درصدش توسط غربیا ساخته شده بعد اومده میگه غربیا درک درستی از بازی ندارن!!!
    تو خوبی بابا بزرگ
    منکه هنوز نخریدمش اما همچین اشتیاقی هم ندارم حالا ببینم تپبلک فرایدی سال دیگه اگه تخفیف ۷۰٪ بخوره شاید یکاریش کردم!

    • Arshia
      Arshia | ۱۶ آذر ۱۳۹۸

      شاید اگه مثل شما بازی رو ، بازی نکرده نقد کنن ، آره کلی کیف کنن که کجیما دیگه نیست ! یک مهندس که یک استادیوم فوتبال می سازه می تونه هیچی از فوتبال نفهمه و هیچ درک درستی از اون نداشته باشه !!! چه ربطی داره دوست من !؟

  • بهمن
    بهمن | ۱۳ آذر ۱۳۹۸

    دقیقا حرف حق زدین
    استاد کوجیما تا METAL GEAR SOLID 4 خوب عمل کرد مخصوصا بهترین شماره METAL GEARشماره 3 این بازی بوده هست شماره5 که زیاد جالب نبود
    به نظر من تو خلاق کردن بازی متال گیر دست کسی دیگه تو کار بوده بعدا از جداد شدن از کونامی اگه کارش درست بود این بازیDeath Stranding
    باید بهترین بازی تاریخ میشود که نشود
    این بابا دیگه امیدی بهش نیست ?‍♂️

    • Arshia
      Arshia | ۱۶ آذر ۱۳۹۸

      چرا باید بهترین می شد‌؟؟؟ ? طبق‌چه قانونی ؟ توی صنعت رسانه محور مگه ما بهترین تاریخ داریم ؟؟؟؟ بهترین فیلم تاریخ داریم ؟ سریال چی ؟ وقتی ما این همه ژانر مختلف داریم و این همه پارامتر مختلف می تونیم بگیم بهترین فروش ، بهترین مثلا اکشن یا هر چیز دیگه ای ! کدوم استودیو جرات نشر همچین بازی داشته ؟ هر سال دارن call of duty و fifa می دن فقط برای فروش بیشتر ، این که متفاوت فکر کنی و بازم بفروشی یعنی موفقیت دیگه‌ ! اونم تازه فقط روی یک پلتفرم . این همه هم کاندید شد ! بس نیست‌!؟ این اولین کار استدیو هستش ، همین خودش بسه برای این که این بازی رو تاریخی بدونیم .

      • tara
        tara | ۱ آذر ۱۳۹۹

        to ye fanboy hasti
        na bishtar
        na naqd halite
        na tousif kardan
        va faqat ba tasob dari tarif mikoni
        age genre jadidi dade kojima dalilesh fqt va fqt maroofiate qablishe
        nasakhtane fifa va cod ye chize mahale! va asan rabti nadare
        engar begi harsal oscar bargozar nashe :D f u

مطالب پیشنهادی