ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

با موفقیت فیلم سونیک سگا فرصت‌های جدیدی مقابل خود می‌بیند

فیلم Sonic the Hedgehog (نقد ویجیاتو) جزو آخرین فیلم‌های بلاک باستری بود که توانست قبل از پاندمی کووید-19 در سینماها اکران شود. این فیلم یک موفقیت بزرگ بود و توانست با گذر از Detective Pikachu، ...

رایان زجاجی
نوشته شده توسط رایان زجاجی | ۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۸

فیلم Sonic the Hedgehog (نقد ویجیاتو) جزو آخرین فیلم‌های بلاک باستری بود که توانست قبل از پاندمی کووید-19 در سینماها اکران شود. این فیلم یک موفقیت بزرگ بود و توانست با گذر از Detective Pikachu، به پرفروش‌ترین فیلم اقتباسی از بازی‌های ویدیویی در آمریکا تبدیل شود.

مدیر برند Sonic Studio، یعنی آیوو گرسکوویچ، به تازگی و در پرسش و پاسخی در ردیت درباره موفقیت فیلم و تاثیر مثبتی که روی آینده فرنچایز سونیک گذاشته شده صحبت کرده است.

موفقیت فیلم تاثیر مثبتی روی بسیاری از جنبه‌های برند گذاشته است؛ از ورود نسل‌های جدیدی از طرفداران گرفته تا دسترسی به طرفدارانمان از سرتاسر جهان که چندان برای ما قابل دسترسی نیستند.

ما و تیممان در طول پنج سال گذشته در حال ساخت برند سونیک بودیم و بادی که قبلا بر خلاف جهت ما می‌وزید، هم اکنون در حال وزیدن در طرف ماست. کار کردن روی برندی که قبلا «نوستالژیک» شناخته می‌شد و حالا  بسیار «به روز» شده، مثل هل دادن یک توپ برفی بزرگ است که سرعت بگیرد و به مرور سریع‌تر و سریع‌تر می‌شود - و ناگهان ماجرا تنها راجع جا نماندن از آن می‌شود.

گرسکوویچ در ادامه گفت که فرنچایز سونیک هم اکنون در «یک مکان هیجان‌انگیز» است و همین باعث شده که سگا موقعیت‌های جدیدی برای آن پیدا کند. یا به قول او: «رشد و موفقیت برندمان فرصت‌های جدید بسیاری را ایجاد کرده تا داستان‌های جدیدی را بگوییم و محتویات و محصولات جدیدی را ارائه دهیم.»

بیشتر بخوانید:

در پاسخ به سوالی دیگر، گرسکوویچ نوشت که از اول می‌دانسته که فیلم سونیک پتانسیل موفقیت را دارد.

این که همه افراد با استعدادی که دخیل هستند و اشتیاق و دلسوزی‌ای که برای ساخت یک فیلم سونیک عالی از خود نشان می‌دهند را دیدم باعث شد تا حس ششمم بهم بگوید که یک چیز خاص در دست داریم. این که فیلم رکوردهای مختلفی را برای یک اقتباس از بازی‌های ویدیویی شکست را مدیون همه آن‌هایی که با دلسوزی روی این پروژه کار کردند و طرفداران رو به رشدمان که از فیلم حمایت کردند هستیم.

با توجه به موفقیت تجاری فیلم سونیک، انتظار می‌رود که ساخت و انتشار یک دنباله هم در دستور کار باشد. همچنان هیچ چیزی به طور رسمی اعلام نشده، اما گرسکوویچ امیدوار است که این اتفاق بیفتد:

هنوز چیزی برای اعلام کردن نداریم، اما از قول خودم و خانواده‌ام، امیدواریم که یک فیلم دیگر ساخته شود. بچه‌های من هنوز نقل قول‌هایی از دیالوگ‌های فیلم را به من می‌گویند و داستان‌های جدیدی برای خودشان درست می‌کنند.

فیلم سونیک به کارگردانی جف فولر توانست بیشتر از ۱۴۰ میلیون دلار در آمریکا فروش داشته باشد تا در مجموع به موفق‌ترین فیلم اقتباسی از بازی‌های ویدیویی در آمریکا تبدیل شود. اما در کل دنیا، این فیلم نتوانست به رکورد فیلم‌هایی همچون Warcraft و Detective Pikachu برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی