ناتی داگ: بهینهسازی نسخه پیسی The Last of Us Part 1 بر استیم دک اولویت دارد
سومین هاتفیکس شب گذشته منتشر شد
استودیو ناتی داگ توسط اندی گوین و جیسون روبین در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد. اما نام این استودیو خوش ذوق وقتی بر سر زبانها افتاد که آنها بازی Crash Bandicoot را برای اولین کنسول خانگی سونی یعنی پلی استیشن ساختند. بعد از خریداری این استودیو در سال ۲۰۰۱ توسط سونی، ناتی داگ آثار خیره کنندهای همچون سری Jak & Daxter، آنچارتد و The Last of Us را برای نسلهای مختلف کنسولهای پلی استیشن روانه بازار کرد و به نوعی در رشد درآمدزایی بخش سرگرمی این شرکت نقشی موثر ایفا کرد.
سومین هاتفیکس شب گذشته منتشر شد
حضور افتضاح آمیز جوئل و الی در پیسی
«آخرین ما» این بار روی رایانههای شخصی
با همان سازنده پورت کالکشن آنچارتد
انیمیشنی مانند Arcane یا Dota: Dragon's Blood
«این یک اثر کلیشهای درباره زامبیها نیست»
جوئل و الی؛ مهمانان ناخواندهی این آخر هفته
همهچیز به سونی مربوط میشود
در کنار داستان، نباید نقش موثر مخفیکاری را در این اثر فراموش کرد